Ga naar inhoud

Welke videokaart moet ik nemen?

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk werk met een Aldi pc (medion) \r\nIntel Pentium 4HT, 3000 MHz (3.75 x 800)\r\n 500 mb DDR SDRAM PC3200 (200 Mhz) \r\nVideo kaart : ATI Radeon 9800 (R350) 128mb\r\n\r\nIk speel vrij veel games en doe zo nu en dan ook wel aan videobewerking , maar om alles wat lekkerder te laten draaien wil hem beetje upgraden.\r\nNu heb ik vanmiddag al 2 gig ram bij besteld maar ben eigenlijk ook op zoek naar een goede videokaart zodat games ook wat beter tot hun recht komen, en laadtijden iets minder worden\r\nWat zou ik beste kunnen kopen, want ben niet zon held op dit gebied!!!\r\n\r\nAlvast bedankt....... (Y)
Link naar reactie
[url]http://azerty.nl/producten/product_detail/162/14198/radeon-x1650-pro.html[/url]\n\nDeze kan natuurlijk ook. bij games zal die 3Ghz geen bottleneck geven omdat je bij games niet zo veel CPU power nodig heeft. toen ik (3maande) geleden een 3ghz had stond hij nooit op maX\n\nWEL WAARSCHUWING :geef er niet te veel aan uit !!! (als je ook nog geheugen gaat kopen enz enz enz
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;347858][url]http://azerty.nl/producten/product_detail/162/14198/radeon-x1650-pro.html[/url]\r\n\r\nDeze kan natuurlijk ook. bij games zal die 3Ghz geen bottleneck geven omdat je bij games niet zo veel CPU power nodig heeft. toen ik (3maande) geleden een 3ghz had stond hij nooit op maX\r\n\r\nWEL WAARSCHUWING :geef er niet te veel aan uit !!! (als je ook nog geheugen gaat kopen enz enz enz[/QUOTE]\r\n\r\nDat is een beter ja, bij mij is de CPU wel een beetje een bottleneck denk dat je het beste X1650 kan nemen :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...