Ga naar inhoud

Nieuw systeem

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn huidige systeem bevalt niet meer en ik wil wat nieuws aan gaan schaffen.\r\n\r\nZelf heb ik het bijgevoegde systeem bij elkaar gezocht.\r\nIs dit wat of zijn er nog aanpassingen nodig?\r\n\r\nIk gebruik de computer voornamelijk voor fotobewerking.\r\nVoor spellen e.d. word hij niet of nauwelijks gebruikt.\r\n\r\nGroeten,\r\nJan
Link naar reactie
Ligt het nou aan mij of is die winkel heel duur? Check bijv. de Sonata II (of III) kast: [url=http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=sonata+II&catID=&priceMin=0&priceMax=&land=&scoreMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0]Pricewatch[/url]\r\n\r\nBij bijv. Cool-Prices.nl ben je dan een stuk goedkoper uit. En is nog een prima webshop ook.
Link naar reactie
Thuis draai ik een bijna soortgelijk systeem, voor hetzelfde doel (videobewerking)\r\n\r\nWat je misschien eens kunt nakijken bij andere mensen die ook aan videobewerking doen, is hoeveel geheugen zij draaien. Ik draai hier met 4GB geheugen, ik wil nu niet zeggen dat je er 4 GB in moet zetten (dat kan altijd nog), moet zeggen dat het bij mij vooral met renderen een stuk sneller is geworden (nu ik van 1 naar 4 GB ben gegaan)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...