Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nMijn huidige systeem bevalt niet meer en ik wil wat nieuws aan gaan schaffen.\r\n\r\nZelf heb ik het bijgevoegde systeem bij elkaar gezocht.\r\nIs dit wat of zijn er nog aanpassingen nodig?\r\n\r\nIk gebruik de computer voornamelijk voor fotobewerking.\r\nVoor spellen e.d. word hij niet of nauwelijks gebruikt.\r\n\r\nGroeten,\r\nJan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Heel aardig systeem, weinig op aan te merken. Als videokaart kun je ook de wat nieuwere 8400GS overwegen. Ik zou er ook een cardreader en floppy bij nemen. De randapparatuur heb je al? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Bedankt.\r\n\r\nJa hoor, randapparatuur is aanwezig, dan wel aan de computer zelf dan wel in het huis netwerk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 Je zou nog die Seagate kunnen omruilen voor een WD Caviar SE16 320 GB.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 Ligt het nou aan mij of is die winkel heel duur? Check bijv. de Sonata II (of III) kast: [url=http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=sonata+II&catID=&priceMin=0&priceMax=&land=&scoreMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0]Pricewatch[/url]\r\n\r\nBij bijv. Cool-Prices.nl ben je dan een stuk goedkoper uit. En is nog een prima webshop ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Thuis draai ik een bijna soortgelijk systeem, voor hetzelfde doel (videobewerking)\r\n\r\nWat je misschien eens kunt nakijken bij andere mensen die ook aan videobewerking doen, is hoeveel geheugen zij draaien. Ik draai hier met 4GB geheugen, ik wil nu niet zeggen dat je er 4 GB in moet zetten (dat kan altijd nog), moet zeggen dat het bij mij vooral met renderen een stuk sneller is geworden (nu ik van 1 naar 4 GB ben gegaan) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen