Ga naar inhoud

waar is mijn geluidsicoontje?

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nals mijn computer (XP) opstart krijg ik niet zoals het hoort een geluisicoontje in de taakbalk te zien. voor de rest kan ik wel muziek luisteren enzo,\r\nWat wel een probleem is is dat misschien door die reden ik in ubuntu geen muziek kan luisteren ( geeft ie aan: No Volume Control GStreamer plugins and/or devices found)\r\nUbuntu zit in een virtual machine.\r\nWat ook raar is is datie wel aangeeft (bij geluidsbeheer) bij opstarten \'t icoontje te weergeven.\r\n\r\nHoe krijg ik dit goed?
Link naar reactie
Voor het icoontje: open Configuratiescherm, kies de klassieke weergave en ga naar Geluiden&audioapparaten. Daar kun je het pictogram weer aanvinken.\n\nVoor geluid in Virtual PC: bij Microsoft Virtual PC moet je in de instellingen van de Ubuntu PC aangeven dat je geluid wilt hebben. VMware heb ik nog nooit mee gewerkt maar misschien moet je daar ook zoiets doen. Maar dan nog hoeft het niet te werken, het kan zijn dat Ubuntu er geen driver voor heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...