Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb sinds kort een thuis servertje gemaakt met windows server 2003\r\nMaar wat nu de bedoeling is is dat de gebruikeracounts die ik heb aangemaakt dat die van afstand kunnen inloggen op mijn server.\r\nHoe moet ik dit instellen???????????????? \r\nMaar wel als ze inloggen op mijn server van af een andere locatie dat ze moeten inloggen met hun eigen gebruikers acount en wachtwoord! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Extern Bureaublad activeren.\r\nDan de gebruikers toevoegen aan gemachtigde personen. Deze-computer-> rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Tabblad Verbindingen van buitenaf -> onderdeel Externe bureaublad -> knop Externe gebruikers selecteren. -> Toevoegen....\r\nTip 1. Maak eerst een groep aan : TSusers of zo. Zet daarin alle gebruikers die gebruik mogen maken van Extern Bureaublad.\r\nTip 2 Maak bij het toevoegen gebruik van de knop Geavanceerd en dan zoeken.(Misschien moet je dan bij objecttypen nog even een vinkje zetten bij groepen.). Dan weet je zeker dat de gebruikersnamen goed worden overgenomen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Maar wat moeten ze intypen bij verbinding met extern bureaublad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 dubbele post.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen