Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Hallo\r\n\r\nIk heb een nieuwe HP M8070 Mediacenter computer met VistaHomePremium 32 bits, 2 GB, 500 GB, 2x 2,6 GHZ.\r\n\r\nDeze pc bevalt mij hartstikke goed alleen is hij helaas te traag met opstarten wat in het begin niet zo was.\r\n\r\nIk gebruik Kaspersky Antivirus 7.0 die heeft geen virussen ontdekt.\r\nAd Aware er over gehaald heeft wel wat gevonden maar heeft niet geholpen.\r\nComputer heb ik gedefragmenteerd.\r\nHitmanpro werkt anders op Vista en heb ik verder niet gebruikt.\r\nAlle hokjes heb ik uitgevinkt in msconfig bij opstarten dat heeft iets geholpen maar pc is nog steeds veel te traag.\r\n\r\nDe pc doet er 1 minuut en 45 sec. over om op het bureaublad te komen en in het begin toen ik pc voor het eerst aanzette stond die zo wat gelijk op het bureaublad nou helaas niet meer.\r\n\r\nWie heeft een oplossing om mijn pc sneller te krijgen zoals die in het begin was?.\r\n\r\nZelf zit ik er aan te denken om een interngeheugen van 2 GB te kopen zodat mijn pc dan 4 GB heeft maar dat weet ik nog niet zeker.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 Kan aan je virusscanner liggen. 2 GB is voor Vista genoeg. Ik heb ook Vista en ik heb ook 2 GB en hij is bij mij binnen 45 seconde opgestart. Ik zou zeggen: haal Kaspersky eraf en installeer NOD32. Die runt op je achtergrond en start pas op als je pc helemaal opgestart is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Ja dat had ik ook, ga googlen naar vista opstartupdates. Hij zal sneller opstarten en ook sneller uit de slaapstand tot leven komen :D zelf heb ik ze ookgeinstallerd en het werkt idd sneller Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Waar heb je die gevonden, Thomasvdalen?\n\nIk kan ze niet vinden namelijk, mijn vista laptop start ook alderbastend langzaam op.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Traag opstarten. In mijn geval raadde Vista aan het virtueel geheugen te wijzigen.\nPrima. Maar wat moet het begin getal en het eind getal zijn bij een RAM-geheugen van 1 GB? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 druk bij zoeken regedit in daarna navigeert je naar de sleutel hkey-current-user\\control panel\\desktop klik daarna met rechts op menushowdelay en kies wijzigen in het vak waardegegevens dat staat meestal op 400 je kan het verlagen naar 0 tot en met 400 als je dat heb gedaan bestand afsluiten en de computer opnieuw opstarten grt patro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 [QUOTE=patro;356298]druk bij zoeken regedit in daarna navigeert je naar de sleutel hkey-current-user\\control panel\\desktop klik daarna met rechts op menushowdelay en kies wijzigen in het vak waardegegevens dat staat meestal op 400 je kan het verlagen naar 0 tot en met 400 als je dat heb gedaan bestand afsluiten en de computer opnieuw opstarten grt patro[/QUOTE]\r\n\r\nPatro, ik denk dat je in een verkeerd topic reageert. :p\r\nWat jij suggereert is de tijd veranderen (Milliseconden) van het openen van een menu in Start vanaf het moment dat je er met de muis op gaat staan, waardoor je sneller door de menu\'s kan gaan. (80 - 100 vind ik lekker) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2007 Ik zou he niet meer weten want ik heb alle microsoft vista updates gedownload maar kijk even hier: [URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?displaylang=en&productID=8D7DD8D7-1CA6-4632-BAEF-E7C0750ED02E\"]Microsoft Updates[/URL] in deze lijst moet het staan ik zal verder ook ff voor je kijken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen