Ga naar inhoud

Computer met Vista te traag met opstarten

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb een nieuwe HP M8070 Mediacenter computer met VistaHomePremium 32 bits, 2 GB, 500 GB, 2x 2,6 GHZ.\r\n\r\nDeze pc bevalt mij hartstikke goed alleen is hij helaas te traag met opstarten wat in het begin niet zo was.\r\n\r\nIk gebruik Kaspersky Antivirus 7.0 die heeft geen virussen ontdekt.\r\nAd Aware er over gehaald heeft wel wat gevonden maar heeft niet geholpen.\r\nComputer heb ik gedefragmenteerd.\r\nHitmanpro werkt anders op Vista en heb ik verder niet gebruikt.\r\nAlle hokjes heb ik uitgevinkt in msconfig bij opstarten dat heeft iets geholpen maar pc is nog steeds veel te traag.\r\n\r\nDe pc doet er 1 minuut en 45 sec. over om op het bureaublad te komen en in het begin toen ik pc voor het eerst aanzette stond die zo wat gelijk op het bureaublad nou helaas niet meer.\r\n\r\nWie heeft een oplossing om mijn pc sneller te krijgen zoals die in het begin was?.\r\n\r\nZelf zit ik er aan te denken om een interngeheugen van 2 GB te kopen zodat mijn pc dan 4 GB heeft maar dat weet ik nog niet zeker.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
  • 1 maand later...
druk bij zoeken regedit in daarna navigeert je naar de sleutel hkey-current-user\\control panel\\desktop klik daarna met rechts op menushowdelay en kies wijzigen in het vak waardegegevens dat staat meestal op 400 je kan het verlagen naar 0 tot en met 400 als je dat heb gedaan bestand afsluiten en de computer opnieuw opstarten grt patro
Link naar reactie
[QUOTE=patro;356298]druk bij zoeken regedit in daarna navigeert je naar de sleutel hkey-current-user\\control panel\\desktop klik daarna met rechts op menushowdelay en kies wijzigen in het vak waardegegevens dat staat meestal op 400 je kan het verlagen naar 0 tot en met 400 als je dat heb gedaan bestand afsluiten en de computer opnieuw opstarten grt patro[/QUOTE]\r\n\r\nPatro, ik denk dat je in een verkeerd topic reageert. :p\r\nWat jij suggereert is de tijd veranderen (Milliseconden) van het openen van een menu in Start vanaf het moment dat je er met de muis op gaat staan, waardoor je sneller door de menu\'s kan gaan. (80 - 100 vind ik lekker)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...