Ga naar inhoud

Windows update.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nEen vraagje.\r\nRegelmatig kijk bij windows update/aangepast.\r\nZie ik daar een update voor mijn geluidskaart staan.\r\nDat doe ik dus.\r\nComputer moet opnieuw opgestart worden ik klik ok.\r\nNu komt het vreemde de computer blijft opstarten tot het moment dat ik kan opstarten in veilige modes.\r\nVia systeem herstel lukt het dan weer alles normaal te krijgen maar vind dit wel vreemd.\r\nKomt dit iemand bekend voor ?\r\nWat er aan te doen?\r\n\r\nspecs: Amd64 3500+ xp Home\r\nGeluidskaart: Audigiy 2
Link naar reactie
Windows levert wel updates voor geluidskaarten en andere hardware doch installeert deze niet automatisch. Deze updates krijg je te zien als je de windows update site bezoekt en dan op \"aangepast\" klikt.\r\nDan krijg je nog optionele updates en hardware updates te zien.\r\nDe hardware updates zijn niet altijd even goed. Bij mij werkte de geluidskaart niet meer na de update van windows update te nemen.\r\nEen andere keer leverde een update voor de vgakaart soortgelijke vreemde problemen allemaal, ook met herstarten en een derde keer bij een netwerkkaart was het niet meer mogelijk om internet te bereiken.\r\n\r\nHet komt dus veelvuldig voor dat die updates niet goed zijn om te installeren.\r\nAdvies: Optionele updates kun je rustig gebruiken, maar gebruik de hardware updates niet tenzij je echt problemen hebt met je hardware en er toevallig een update bij staat.
Link naar reactie
Dat microsoft ook hardware update\'s levert wist ik niet ,maar het lijkt me dat die van de hardware fabrikant meestal toch beter zijn.\nIk gebruik alleen de echte window\'s update\'s en die komen vanzelf binnen.(meestal beveiligings update\'s)\nAndere update\'s voor hardware zoek ik alleen maar als een apparaat niet goed meer werkt. ,of als het daardoor meer mogenlijkheden zouw krijgen.
Link naar reactie
[quote]maar het lijkt me dat die van de hardware fabrikant meestal toch beter zijn.[/quote]\r\nDie wat je bij Windows ziet komen ook van de fabrikant, zijn hooguit aangepast door Microsoft zodat ze ook het driver waarmerk van Microsoft hebben.\r\nDoch MS loopt zo vaak achter de feiten aan wat dit betreft, dat de drivers van de fabrikant dan meestal al weer nieuwer zijn. En vaak is het ook het gerommel van MS met de drivers, wat de problemen veroorzaakt.\r\n\r\nDat is ook de reden waarom ik ook al aangaf deze beter niet te gebruiken tenzij je echt problemen hebt.\r\n\r\nMeer mogelijkheden zit er niet in, wel kan het handig zijn de gewone optionele updates te installeren of een deel daarvan, die normaliter ook niet met automatische updates mee geinstalleerd worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...