Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 ik wil mijn pc muziek aflaaten speelen zodra ik buiten de pc een cotacht sluit dit wil ik raliseeren via un IO module hoe pak ik dit aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Zodra ik buiten de PC een contact sluit??\nVraag is niet helemaal duidelijk Rob, zou je het nog een keer willen omschrijven? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 IO wat wil je hier mee zeggen ?\n\nI/O shield ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Misschien is het toetsenbord stuk ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Misschien is het tooetsenbord stuk ?\r\nEerst even vernieuwen,is niet te lezen.\r\nEn/of de school is weer uit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 nou wij zijn op school met een project bezig en nu willen we een plc een print laten sturen die op zijn beurt muziek afspeelt\r\n\r\ndie zou volgens mij ook moeten kunnen met een audio module maar daar heb ik niets van kunnen vinden. nu heb ik gehoord dat je via bijv de usb poort met bepaalde software acties in de pc kunt starten. hiervoor heb je dan volgens mij een I O (input/output) print voor nodig.\r\n\r\nweet iemand waar ik een losse geluids module kan kopen of hoe ik dit kan raelieseeren met een pc \r\n\r\nalvast bedankt \r\n\r\ngr rob Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen