Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Heb een processor gevonden die ik zou gebruiken voor 3D-software. De Intel core 2 Extreme QX6850. Zou dit de gepaste zijn of niet? Zoniet welke dan wel?\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Welke 3D software? En is die in staat om van 4 cores gebruik te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 als je oude Spellen speelt heb je er meer aan om een hooggeklokte 2core\'s te kopen.\n\nAlleen als je erg veel tegeleik doet en vista draait kan dit wel een redelijke keus en zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 zou graag op vista werken. De 3D software zal voornamelijk Solid Edge zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Die processor zal echt wel werken, daar ben ik niet zo bang voor. De website van Solid Edge prefereert trouwens Opterons en Xeons, oftewel serverprocessoren. Verder denk ik niet dat de snelheid van je processor echt veel invloed zal hebben op je programma.\nJe hebt veel meer aan een snelle videokaart, en ook daar raad de website aan om voor een professionele kaart te gaan. Gewone kaarten werken waarschijnlijk ook prima, en die zijn stúkken goedkoper. Ik krijg niet het idee dat het zo\'n belangrijke omgeving is dat het absoluut perfect moet werken, dus dan heb je geen professionele kaart nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik denk dat je beter een hogere 2corige kan nemen. ik zie nog niets in Q Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen