Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik heb een laptop met daarop W Vista. Hier zit een trial versie op van Microsoft Office. \n \nIk heb nu een Office pakket gekocht (Enterprise) en wil deze installeren. Ik krijg echter de foutmelding dat de setup afgesloten moet worden ivm het ontbreken van een bestand of een beschadigd bestand.\n \nIk heb dit nieuwe Office pakket geprobeerd te installeren op mijn desktop pc (W XP) en dit gaat perfect.\n \nZou ik op mijn laptop nu eerst de trial versie moeten de-installeren? Ben daar wat huiverig voor, want als nou de Enterprise er dan toch niet op wil, dan heb ik geen Office meer.\n \nWie heeft advies? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 De trial versie heb je na 60 dagen ook niet meer dus ... \nMaaruh, welke trial Office versie heb je op de laptop, geen Enterprise denk ik?\nAls het de zelfde versie is kun je het serienummer van het gekochte pakket na de trial periode gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Nou, ik ben erachter gekomen dat er een update nodig was van Nero. Toen ik die update eenmaal geïnstalleerd had, liet het Office pakket zich zonder problemen installeren.\n \nEigenlijk heel raar....................... wat heeft Nero nou met Office te maken? \nMaar goed, alles werkt nu, en daar ging het om!\n \nThanks! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Das mooi Anke ... enuh Nero niets met Office maar wel met de drive waar de Office cd/dvd in moet. Maar dat terzijde. ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen