Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Heey, ik krijg als ik mijn pc heb opgestart een stuk of 10 keer achterelkaar deze foutmelding:\r\n\r\n\"COM Surrogate werkt niet meer.\r\nEr is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt geslten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.\"\r\n\r\n\r\nik druk vervolgens op \"programma afsluiten\" en dan opent er rechtsonder in de taakbalk een ballonetje waarin staat: \r\n\r\n\"COM Surrogate is gesloten.\r\nPreventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft COM Surrogate gesloten om uw computer beter te beveiligen. klik hier voor meer informatie.\"\r\n\r\n\r\nIk krijg de 1e melding ook als ik een map open en vervolgens dus ook weer de 2e melding.\r\nWeet iemand hoe ik die melding kan uitzetten, of een andere oplossing waardoor er helemaal geen melding komt, want het is echt heel irritant als ik steeds 20x moet klikken op: programma afsluiten,\r\n\r\nB.V.D. Vincent. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen