Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Goedendag,\r\n\r\nBij mij op school heeft de administrator gezorgd dat het achtergrond plaatje niet kan wijzigen. ( Probleem )\r\n\r\nIk heb al geprobeerd:\r\n- Rechtermuisknop op achtergrond \r\n- Eigenschappen\r\n- Bureaublad.\r\n\r\nMaar het deel waarvan je het plaatje van je achtergrond kan wijzigen, is geblokt.\r\n\r\nIk heb ook al geprobeerd via Mozilla Firefox, op een afbeelding klikken, en dan : Als BureabladAchtergrond instellen.( Toen verscheen wel een scherm van achtergrond veranderen.)\r\n\r\nMaar nog steeds geen succes.\r\nHet was wel zo dat als ik op :\r\nCtrl+Alt+Del klikte , dat ik dan de taakbeheer zag, met daarachter de achtergrond die ik gekozen zou hebben bij Mozilla Firefox.\r\n\r\nIs er dus een manier om het achtergrond plaatje te veranderen.\r\n[FONT=\"Comic Sans MS\"][SIZE=\"3\"]Alvast bedankt,[/SIZE][/FONT]\r\n\r\nMet vr. kevin :] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 dat is en van de vele policy`s die door een admin geregeld kan worden\r\nKan je niets aan doen. Mee leren leven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Als de administrator heeft geregeld dat dit niet kan, dan heb je pech gehad. Je wordt hier niet geholpen met het omzeilen van beveiligingen.\r\n\r\n(lekker belangrijk trouwens. Een plaatje op de desktop...) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Zeer waarschijnlijk zul je daar op school ook een mandatory profiel hebben, dus gaat alles wat veranderd is bij het uitloggen toch verloren. ( Ook een methode om kleine galbakjes het leven zuur te maken.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen