Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Hallo medeforummers!\r\n\r\nIk heb weer eens een vraag, namelijk de volgende;\r\n\r\nIk heb op mijn ouders pc, mappen aangemaakt voor foto\'s van ons digitale fototoestel.\r\nde mappen indeling is als volgt:\r\n\r\n1 map: Digitale foto\'\'s , daarin de mappen met jaren ( dus map: 2005, 2006, en nu 2007 ). en in de jaartallen weer mapjes, met de datum/gebeurtenis van de gemaakte foto\'s. Duidelijk lijkt me.\r\n\r\nMaar als ik nu een nieuwe map aanmaak, in de map \"2007\", vind ik hem niet terug. Dus via een shortcut op het bureaublad naar de map \"Digitale foto\'s\" en dan naar 2007, en dan de map met gebeurtenis dan staat de map er niet. Terwijl ik hem daarvoor heb aangemaakt. \r\n\r\nDit is ook het vervelende als ik een foto / foto\'s wil versturen via outlook. De map is aangemaakt met foto\'s,maar als ik er naar toe blader, staat er dus geen map wie ik daarnet heb aangemaakt, en gevuld heb met foto\'s. \r\n\r\nVoorheen ging dit zonder problemen, maar sinds een paar weken hebben we dit probleem.\r\n\r\nDus, hoe los ik dit op?\r\n\r\nIk weet niet of jullie de systeemeisen moeten weten, oid, laat het maar weten. Het gaat om Win XP.\r\n\r\nWie kan weet het antwoord hierop!? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 heb je de map misschien \"verborgen\" ? Op hidden gezet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Welk besturingssyteem en welk schijfindeling?\r\nWin98 heeft een probleen als er teveel submappen in een map staan, terwijl XP met FAT32 er op een gegeven moment ook geen hout meer van snapt als er teveel submappen met lange bestandsnamen in een map staan.\r\nProbeer eens in de map 2007 een paar submappen te maken ( 01-januari,02-februari, 03-maart etc) en daar dan wat mappen uit de 2007 map heen verplaatsen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 250gb NTFS schijf zit er in. Windows xp. Computermerk is HP.\r\n\r\nIn de map 2007 heb ik diverse supmappen, maar ik zal uw manier proberen toolman. Andere tips zijn nog welkom, ik laat weten wat het resultaat is.\r\n\r\nRioolDokter. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Hoe zit het met de totale lengte van je pad + mappen + namen?\r\n\r\nDe lengte van de aaneenschakeling van de bestandsnaam met de foldernamen (MAX_PATH Characters) die mag niet langer dan 255 characters zijn.\r\nLees meer op: [url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320081[/url]\r\nMet name ... [I]Cause 4: Files exist in paths that are deeper than MAX_PATH characters[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 En dus zou ik het anders moeten indelen, met mijn foto\'s, en dus mappen waar ze in staan? Iemand tips/ideen?\n\nBedankt voor jullie moeite hoor, fijn dat er hier nog behulpzame mensen zijn.\nRioolDokter. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen