Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Waar kan je allemaal een punt van maken... Ik van flink wat. Zo erger ik mij verschrikkelijk aan de taa[b]l[/b]balk van Windows. Zie de afbeelding.\r\nIk wil deze weghebben, dus klik ik met rechts op de taa[b]k[/b]balk -> Werkbalken en haal het vinkje bij taa[b]l[/b]bark weg.\r\n\r\nNu komt het probleem... Elke keer als ik me opnieuw aanmeld (bijvoorbeeld na het opstarten) staat hij er weer! Ik wil deze gewoon constant weghebben, en zou het buitengewoon fijn vinden als Windows mijn keuze onthoudt. Is hier een trucje voor?\r\n\r\nZelfde geldt overigens voor \'Een of meerdere Lan-kabels is niet aangesloten\'. Sinds de installatie van Windows zit ik op draadloos, maar M$ wil me er tóch even aan herinneren dat m\'n LAN-kabel er niet inzit... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 ga naar landen instellingen en verwijder vinkje bij talen talen installeren en verwijderen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Bij Landinstellingen vind ik maar twee vinkjes en die heten allebei niet zo... :s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Via Taakbalk; Eigenschappen kies je Aanpassen. \nItem [B]Altijd weergeven/verbergen [/B]of[B] verbergen indien in actief[/B]. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Taalbalk weghalen:\r\nRechtsklik op taa[B]l[/B]balk > Instellingen.\r\nKlik in het dialoogvenster onder Voorkeursinstellingen op Taalbalk.\r\nHaal in het verschenen dialoogvenster het vinkje weg voor \'Taalbalk op bureaublad weergeven\'.\r\n\r\nVoor die lan-kabel melding:\r\nStart > Instellingen > Netwerkverbindingen.\r\nRechtsklik op LAN-Verbinding > Uitschakelen.\r\nMocht dat niet genoeg zijn, dan ook nog even de Eigenschappen van die netwerkadapter opentrekken (rechtsklik) en vinkje weghalen bij \"Meldingen weergeven als deze verbinding beperkte of geen verbindingsmogelijkheden heeft\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Wederom bedankt FooBar!\r\nJe zou een bedrijfje moeten beginnen ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen