Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik heb een pc van een ander, ( die ik zou helpen misschien ) stationair die alleen zwart beeld geeft, hij piept niet bij opstarten, geen opstart tekst, ( bios ) maar de blazers doen het wel, De harddisk heb ik er uitgehaald en geformateret, zat 75 virus in. Maar al heb ik er geen harddisk in moet de opstarttekst toch komen? en de pc moet toch een piepje geven? Kan het de videokaart zijn of is de motherboard kapot. De harddisk er weer in gedaan, en toch het zelfde. wat is dat ????\r\nbijvoorbaard bedankt allemaal. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 hoi,\r\niik beb het zelfde, met me pc gehad me moederbort bleek kapot te wezen en me ram geheugen ook \r\nmaar probeer eerst de videokaart er uit te halen en je ram en dan het er weer een voor een er weer in Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 het moet wel werken zonder harddisck. kijk alles nog eens na. haal alles er even uit en erin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Bedankt voor jullie antwoord, ga vandaag nog proberen, dan horen jullie nog van of of het gelukt is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik ben bezig geweest met uit elkaar halen, en weer in elkaar zetten, heb tot nu toe nog geen geluk gehad.\r\nProbeer het nog 1 keer, weet niet wat het anders kan zijn. zal laten horen hoe of wat. ook al lukt het niet. Groetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 alles goed uitblazen en allen stekkertjes controleren....\n\nheb je ook iets met de CPU/VOEDING uitgespookt zit de 20Pins+4Pins er wel in ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 [QUOTE=Intel 3000;347310]alles goed uitblazen en allen stekkertjes controleren....\r\n\r\nheb je ook iets met de CPU/VOEDING uitgespookt zit de 20Pins+4Pins er wel in ?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nKan ik de cpu er uithalen dan? ik dacht dat die vast zat ( gesoldeert ) of niet.\r\nMisschien een domme vraag, maar heb dat nog nooit geprobeert. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 sorry hoor maar dommen vragen zijn wel goed hoor. allen dan moet je niet aan PC\'s gaan kloten. De CPU kan je verwisselen natuurlijk. die zit onder de CPU cooler in een SOCKET die niet GESOLDEERD is. \n\ngewoon goed uitkijken. ga er mee naar een goedde computerzaak. die hem tegen kosten repareerd. zo gaat het niet werken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik kon dus niet wachten tot morgen. Aan iedereen die mij geholpen hebben erg bedankt.\r\nIk heb alles er uit gehaalt, en natuurlijk erg vorzichtig met de stofzuiger alles goed schoon gemaakt, de ram er uit, de cpu ook de colers schoon gemaakt, de videokaart er uit. En toen DEED hij het weer. Dus nu ken ik een meisje van 14 jaar die erg blij wordt, en daar kan ik jullie voor bedanken.Ik zit nog wel een uur of wat achter de pc, want van alles en nog wat moet weer overnieuw geinstalleerd worden.\r\nHartstikke bedankt allemaal.Groetjes Henk 50. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Als je het koelblok van de CPU hebt afgehaald,vergeet dan niet nieuwe warmtegeleidingspasta (vaak verkeerd coolpasta genoemd) aan te brengen. Dit is nodig om de hitte van de processor goed naar het koelblok te kunnen overbrengen, en moet heel dun worden aangebracht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 heb ik gedaan, maar bedankt! Het moet namelijk erg dun wezen omdat evt kleine verdiepingen weggehaald worden daarmee, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 [QUOTE=Anacho;347406]Als je het koelblok van de CPU hebt afgehaald,vergeet dan niet nieuwe warmtegeleidingspasta (vaak verkeerd coolpasta genoemd) aan te brengen. Dit is nodig om de hitte van de processor goed naar het koelblok te kunnen overbrengen, en moet heel dun worden aangebracht.[/QUOTE]\r\n\r\nhet hoeft niet per se soms gebeurd het slecht of niet. Alleen als je TEMPS hoog zijn is dit wel handig. Meet de temparaturen even Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen