Ga naar inhoud

Opstart lijst weg hebben.

Aanbevolen berichten

goedendag.\n\nIk heb sinds gisteren het progamma \'\'styleXP\'\' geinstalleerd.\nIk heb via dat progamma mijn \'\'BOOT SCREEN\'\' veranderd.\nAls iemand zijn pc opstart met normale Windows XP zou hij/zij te zien krijgen van: Laden, Windows XP (Met eronder zo\'n balkje dat aan het laden is.)\nMaar ik heb nu mijn scherm veranderd in : FBI bla bla.\n(Dit is de mogelijke oorzaak )\n\nNu is het probleem:\nAls ik mijn pc opstart, krijg ik eerst een beeld van :\n\nXP opstarten in normale modus \nXP opstarten in normale modus\nXP opstarten in normale modus\n\n(Ergens beneden staat : click F8 for more options.)\nAls ik dan F8 klik, kom ik deze lijst tegen.\n\nDe volgende opstartopties zijn beschikbaar:\nVeilige modus\nVeilige modus met netwerkmogelijkheden\nVeilige modus met opdrachtprompt\nLogboekregistratie voor opstartprocedure inschakelen\nVGA-modus inschakelen\nLaatste bekende juiste configuratie\nModus Active Directory herstellen\nFoutopsporingsmodus\nAutomatisch opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen\n\nIk heb tot nu toe alleen maar geklikt :\nXP opstarten in normale modus \nDan krijg ik het scherm van: FBI bla bla.\n\nIk zou graag willen dat dit scherm niet meer wordt weergegeven, en alleen dat scherm van : FBI bla bla.\n\nMijn PC draait:\n\nWindows XP Professional SP2\n1G ram ( werk ) geheugen.\nHarde schijf: 80 Gig.\nIntel Pentium 4\nKloksnelheid :2,79 Ghz\n(* Vista Transformation Pack Geinstalleerd *)\n\nAls iemand een oplossing weet , harstikke bedankt.\n\n(Het zou kunnen zijn dat deze post al bestaat, ik heb gezocht maar niets kunnen vinden.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...