Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 goedendag.\n\nIk heb sinds gisteren het progamma \'\'styleXP\'\' geinstalleerd.\nIk heb via dat progamma mijn \'\'BOOT SCREEN\'\' veranderd.\nAls iemand zijn pc opstart met normale Windows XP zou hij/zij te zien krijgen van: Laden, Windows XP (Met eronder zo\'n balkje dat aan het laden is.)\nMaar ik heb nu mijn scherm veranderd in : FBI bla bla.\n(Dit is de mogelijke oorzaak )\n\nNu is het probleem:\nAls ik mijn pc opstart, krijg ik eerst een beeld van :\n\nXP opstarten in normale modus \nXP opstarten in normale modus\nXP opstarten in normale modus\n\n(Ergens beneden staat : click F8 for more options.)\nAls ik dan F8 klik, kom ik deze lijst tegen.\n\nDe volgende opstartopties zijn beschikbaar:\nVeilige modus\nVeilige modus met netwerkmogelijkheden\nVeilige modus met opdrachtprompt\nLogboekregistratie voor opstartprocedure inschakelen\nVGA-modus inschakelen\nLaatste bekende juiste configuratie\nModus Active Directory herstellen\nFoutopsporingsmodus\nAutomatisch opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen\n\nIk heb tot nu toe alleen maar geklikt :\nXP opstarten in normale modus \nDan krijg ik het scherm van: FBI bla bla.\n\nIk zou graag willen dat dit scherm niet meer wordt weergegeven, en alleen dat scherm van : FBI bla bla.\n\nMijn PC draait:\n\nWindows XP Professional SP2\n1G ram ( werk ) geheugen.\nHarde schijf: 80 Gig.\nIntel Pentium 4\nKloksnelheid :2,79 Ghz\n(* Vista Transformation Pack Geinstalleerd *)\n\nAls iemand een oplossing weet , harstikke bedankt.\n\n(Het zou kunnen zijn dat deze post al bestaat, ik heb gezocht maar niets kunnen vinden.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Kijk in configuratiescherm > systeem > tabblad Geavanceerd > opstart en herstelinstellingen.\nKlik daar op instellingen en bij \"Lijst met besturingssystemen x seconden weergeven\" het vinkje weghalen.\n \n(Nu worden er dus 3 mogelijkheden een x aantal seconden getoond) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 harstikke bedankt ;)\r\nhet heeft geholpen :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen