Ga naar inhoud

Magix Music Maker: zelf opnemen?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nWie kan mij helpen? Ik heb onlangs Magix Music Maker 2007 aangeschaft. Een erg leuk programma om muziek mee te maken.\r\n\r\nMijn vraag:\r\nAls ik een nummer maak, begin ik meestal met de drums. Ik speel zelf gitaar, dus die sluit ik dan aan op mijn geluidskaart. Als ik op een nieuw spoor mijn gitaar op wil nemen, werkt dat prima, alleen dan hoor ik op dat nieuw opgenomen spoor ook de eerder ingestelde drums.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik op een nieuw spoor alleen de gitaar opneem en niet de andere sporen erbij opneem op datzelfde spoor? \r\nHet is uiteraard wel de bedoeling dat ik die andere sporen hoor terwijl ik opneem, maar niet dat die andere sporen erbij komen op dat nieuwe spoor.\r\n\r\nWie helpt?\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Ik denk niet dat dat anders kan...\r\nEven vertellen waarom.\r\nMagix neemt in feite rechtstreeks op van de geluidskaart. Dus al het uitgaande signaal wordt opgenomen. Ook de drums dus.\r\nDe enige manier om dat te voorkomen die ik kan bedenken is:\r\nDe drumtrack exporteren als mp3.\r\nDie mp3 op een mp3-speler zetten en dan de drumtrack \"muten\" in Magix en je gitaarpartij inspelen terwijl je de mp3-speler gebruikt als \"drummachine\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...