Ga naar inhoud

software router

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit hier in Brazilie met beperkte middelen en probeer via een pc welke aangesloten is op het internet een verbinding te maken met een draadloze router.\r\nIn de PC zitten 2 netwerkkaarten mijn idee is om via de eerste het internet binnen telaten komen en de 2e netwerkkaart aan te sluiten op het draadloze netwerkpunt met router aangezien het modem niet direct aan te sluiten is op de router aangezien deze steeds een verbinding moet maken dmv inbellen\r\nNu heb ik hier volgens mij software voor nodig welke het internet doorsluist naar de 2e netwerkkaart zodat ik deze in de uplink van de router kan prikken software welke dit doet kan ik echter niet vinden in ieder geval geen freeware of trail slechts de Kerio software welke dusdanig duur is dat deze buiten de boot valt.\r\nIemand enig idee hoe dit probleem op te lossen?\r\n\r\nBij voorbaat dank.\r\n\r\nWillem
Link naar reactie
Klopt dat ik een modem heb en een router, maar het modem is een lokaal Braziliaans modem waar ik geen raad mee weet het is een netwerk modem en moet steeds inbellen.\r\nDe router heb ik uit Nederland meegenomen en is tevens een draadloos accespunt, ik heb op alle mij bekende manieren geprobeerd de router in te laten loggen op het modem maar krijg dit niet voor elkaar daarom wil ik nu de weg van een pc verbonden met internet via de 2e netwerkkaart aan te sluiten op de router met draadloos accespunt zodat ik op die manier met mijn laptop kan inloggen op het internet via dat draadloze punt gelijktijdig met de computer welke is aangesloten op het modem, tevens wil ik met mijn telefoon welke wifi heeft kunnen inloggen op het draadloze punt.\r\nIk heb op de router een WAN ingang en een Uplink ingang en 4 lan poorten maar als ik de netwerkkaart aansluit op een andere dan een van de 4 lan poorten krijg ik dat de kabel niet verbonden is, ik gebruik een noncrossed kabel zou een crossed kabel verschil kunnen maken??????\r\nAlle configuraties van internet delen die er in XP zitten en mij bekend zijn heb ik geprobeerd maar krijg geen internet op de router.\r\n\r\nAlle hulp is welkom.\r\n\r\nBij voorbaat dank Willem
Link naar reactie
[QUOTE=Maximinus;347030]Aha, dus even voor de duidelijkheid: je hebt geen kabel of adsl aansluiting, maar een ouderwetse externe inbelmodem?!?![/QUOTE]\r\n\r\nJa dus, het vreemde is toch wij nog inbelden toen had ik gewoon een switch eraan hangen en werd het hele netwerk van internet voorzien. Het enige dat ik hoefde te doen was vinkje deze interverbinding delen aan te zetten bij de inbelverbinding in Netwerkverbindingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...