Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Hoi!\n\nIk ben me aan \'t oriënteren op een simpele laptop. Veel hebben standaard Vista er al op staan. \nWil ik dat wel?:confused:\nIk lees allerlei rampverhalen over drivers enzo. \nKan Vista wel overweg met mijn HP camera (3 jaar oud), mijn HP pda (1,5 jaar oud) en Canon printer/scanner (1 jaar oud)?\n\nKan ik maar beter een \'lege\' laptop kopen en daar XP (heb ik nog liggen) op zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik denk dat je dan het beste voor al je apparaten kunt nagaan of er Vista drivers voor beschikbaar zijn. Even de website van de fabrikant checken doet wonderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 als ik jou was zou ik vista niet nemen.\r\nik zelf heb slechte ervaringen met vista maar dat is mijn bevinding over vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 het licht er aan. let wel op dat je een laptop met Premium koopt. en dat je minimaal 1GB geheugen hebt. dit is echt het minimum.\n\nookal heb ik zelf wel goed hardware draai ik geen vista. wand ik vind het zonde dat het besturingssysteem mijn computer vertraagt. terwijl windows XP erg licht is (werk op een 266Mhz) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Nee je wil opzich geen vista ALS je ook de optie hebt xp te nemen. Want als je zelf xp erop gaat zetten zal je zien dat ze geen drivers hebben voor XP (ACER!:mad:).\r\n\r\nVista +:\r\nzoekfunctie\r\nnetwerk detectie en connectie\r\n\r\nVista -:\r\nSlechte drivers\r\nSlechte beveiliging\r\nvervelende notificaties\r\nzwaar voor je systeem\r\nminder plezierige explorer\r\nGeen rechtermuisknop in sommige mappen van explorer!!!!!!!! WTF? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Maar ik moet wel zeggen dat het moeilijk is om VISTA niet te krijgen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 ik heb al diverse laptops opnieuw geinstalleerd van het merk ACER waar vista op stond en altijd de drivers kunnen vinden! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Als je de mogelijkheid hebt tot XP die gewoon kiezen. Voor mij heeft Vista maar 1 meerwaarde en dat is het uiterlijk. De keerzijde daarvan is de hogere systeembelasting... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 ik werk nu al een half jaar met Vista Premium op me laptop (vast geinstalleerd) maar heb echt nog geen problemen kunnen vinden bij Vista. Alles werkt bij mij (printers,camera\'s, etc...) Dus snap niet waar iedereen problemen mee heeft???? koop dan gewoon een HP Pavilion dv6000 series, werkt super! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 maar vaak geeft het wel problemen. vooral als je hardeware niet top is. en vaak worden ook budget dingen met vista verkocht en dan krijg je echt problemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik zie inderdaad weinig nieuwe laptops te koop [I]zonder[I] Vista...\r\nStel dat ik nu wel voor eentje met Vista kies, dan kan ik toch Basic nemen ipv Premium, dat vreet toch minder geheugen dan?\r\n\r\n(hoort eigenlijk bij ander topic denkik trouwens) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 [QUOTE=sprankje;348661]Ik zie inderdaad weinig nieuwe laptops te koop [I]zonder[I] Vista...\r\nStel dat ik nu wel voor eentje met Vista kies, dan kan ik toch Basic nemen ipv Premium, dat vreet toch minder geheugen dan?\r\n\r\n(hoort eigenlijk bij ander topic denkik trouwens)[/QUOTE]Je hebt aan Basic helemaal niks, dan kan je beter gewoon XP houden....Het mooie aan vista is het grafische gedeelte, dat zie je in Basic niet echt terug.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen