Ga naar inhoud

Wil ik wel Vista op mijn nieuwe laptop?

Aanbevolen berichten

Hoi!\n\nIk ben me aan \'t oriënteren op een simpele laptop. Veel hebben standaard Vista er al op staan. \nWil ik dat wel?:confused:\nIk lees allerlei rampverhalen over drivers enzo. \nKan Vista wel overweg met mijn HP camera (3 jaar oud), mijn HP pda (1,5 jaar oud) en Canon printer/scanner (1 jaar oud)?\n\nKan ik maar beter een \'lege\' laptop kopen en daar XP (heb ik nog liggen) op zetten?
Link naar reactie
het licht er aan. let wel op dat je een laptop met Premium koopt. en dat je minimaal 1GB geheugen hebt. dit is echt het minimum.\n\nookal heb ik zelf wel goed hardware draai ik geen vista. wand ik vind het zonde dat het besturingssysteem mijn computer vertraagt. terwijl windows XP erg licht is (werk op een 266Mhz)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nee je wil opzich geen vista ALS je ook de optie hebt xp te nemen. Want als je zelf xp erop gaat zetten zal je zien dat ze geen drivers hebben voor XP (ACER!:mad:).\r\n\r\nVista +:\r\nzoekfunctie\r\nnetwerk detectie en connectie\r\n\r\nVista -:\r\nSlechte drivers\r\nSlechte beveiliging\r\nvervelende notificaties\r\nzwaar voor je systeem\r\nminder plezierige explorer\r\nGeen rechtermuisknop in sommige mappen van explorer!!!!!!!! WTF?
Link naar reactie
[QUOTE=sprankje;348661]Ik zie inderdaad weinig nieuwe laptops te koop [I]zonder[I] Vista...\r\nStel dat ik nu wel voor eentje met Vista kies, dan kan ik toch Basic nemen ipv Premium, dat vreet toch minder geheugen dan?\r\n\r\n(hoort eigenlijk bij ander topic denkik trouwens)[/QUOTE]Je hebt aan Basic helemaal niks, dan kan je beter gewoon XP houden....Het mooie aan vista is het grafische gedeelte, dat zie je in Basic niet echt terug....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...