Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Gelijk even een opmerking: dit onderwerp vind je ook terug bij besturingssystemen>windows vista, omdat ik niet precies wist waar hij hoorde. \r\nIk heb een tweede schijf, een WD Caviar 160 Gb, in mijn compu gezet. Bij de biossetup staat hij wel in de lijst, echter als ik bij computerbeheer/schijfbeheer kijk in W Vista staat hij er niet bij. Nu weet ik wel dat ik eerst een partitie moet maken, maar dat doe je toch vanuit schijfbeheer? Ik zou de nieuwe schijf daar toch moeten vinden? Ik heb de compu al diverse malen opnieuw gestart en diverse malen naar nieuwe hardware laten zoeken, maar hij komt nergens mee. Ook als ik de kabels verwissel verandert er niets. Please help me... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Goede morgen chameleon45\r\n\r\nHet is inderdaad een kwestie om naar schijfbeheer te gaan en dan de nieuwe harde schijf te partioneren. Is het overigens een sata schijf of een ide?\r\n\r\nGroet leon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 Het is een SATA schijf. Is het niet dat je ook naar schijfbeheer moet om hem te formatteren? En daar ligt het probleem, daar staat hij er niet bij. Een tip van iemand anders was om de lege schijf alleen te zetten, dus de oorspronkelijke C los te koppelen en dan een start van een systeeminstallatie te doen. De schijf wordt dan geformatteerd. Voordat de werkelijke installatie begint breek je hem af en sluit je de oude C weer aan. Ook dat helpt niet. Ik snap er echt geen yota van. Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Onder Vista zou hij toch iig nieuwe hardware moeten vinden... Bedankt voor jullie reacties, blijf meedenken! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen