Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik weet niet of dit onderwerp hier hoort. Ik heb hem hier gezet omdat nu met Vista het de eerste keer is dat ik dit tegen kom. \r\nIk heb een tweede schijf, een WD Caviar 160 Gb, in mijn compu gezet. Bij de biossetup staat hij wel in de lijst, echter als ik bij computerbeheer/schijfbeheer kijk in W Vista staat hij er niet bij. Nu weet ik wel dat ik eerst een partitie moet maken, maar dat doe je toch vanuit schijfbeheer? Ik zou de nieuwe schijf daar toch moeten vinden? Ik heb de compu al diverse malen opnieuw gestart en diverse malen naar nieuwe hardware laten zoeken, maar hij komt nergens mee. Ook als ik de kabels verwissel verandert er niets. Please help me... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=Chameleon45;346893]Ik weet niet of dit onderwerp hier hoort. Ik heb hem hier gezet omdat nu met Vista het de eerste keer is dat ik dit tegen kom. \r\nIk heb een tweede schijf, een WD Caviar 160 Gb, in mijn compu gezet. Bij de biossetup staat hij wel in de lijst, echter als ik bij computerbeheer/schijfbeheer kijk in W Vista staat hij er niet bij. Nu weet ik wel dat ik eerst een partitie moet maken, maar dat doe je toch vanuit schijfbeheer? Ik zou de nieuwe schijf daar toch moeten vinden? Ik heb de compu al diverse malen opnieuw gestart en diverse malen naar nieuwe hardware laten zoeken, maar hij komt nergens mee. Ook als ik de kabels verwissel verandert er niets. Please help me...[/QUOTE]\nhallo ik heb het ook gehad .heb wel de kabels verandert een hd samen met cd/dvdrom gedaan en de andere ook .nu worden ze wel herkent \r\n\r\n mvg \r\n\r\n augustus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Bedankt voor de tip, maar het zijn SATA schijven. Dit had ik er bij moeten zeggen. Deze zitten allebei met hun eigen kabel op een andere aansluiting dan een CD-ROM. Het is geen master/slave geval. Ik denk dus dat dat niet veel uit zal maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 instaleer eens raid drivers Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2007 Laat Partition Magic er eens op los Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2007 Of GParted,is beter,ziet usb-stick en is gratis.\r\n\r\nIk opteer voor deze versie.\r\n\r\n[url]http://downloads.sourceforge.net/gparted/gparted-livecd-0.3.4-5.iso?modtime=1174861488&big_mirror=0[/url]\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen