Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo mede-forummers!\r\n\r\nIk heb een vraag, aangezien mijn huidige laptop (Compaq nx7010) aan vervanging toe is, ben ik wezen kijken naar een nieuwe laptop. Ook weer HP. \r\n\r\nNu is de vraag: Op mijn huidige laptop zit een 15.4\" breedbeeld-beeldscherm. Deze zijn er tegenwoordig niet zo heel veel meer, maar wel veel 17\".\r\n\r\nIs nu 17\" heel veel groter dan een 15.4\" Breedbeeld-beeldscherm? Of is het nagenoeg het zelfde.\r\n\r\nWat zijn tegenwoordig de minimale eisen aan een laptop zodat hij nog weer met gemak 3jaar mee kan. Met andere woorden, wat zouden jullie minimaal nemen ( vb. minimaal 1.6ghz processor oid). Alle tips zijn welkom!\r\n\r\nRest mij niks anders dan jullie een prettige en zonnige dag te wensen!\r\nRioolDokter!
Link naar reactie
Qua suggestie laptop denk ik eerder aan een Asus dan aan een HP, bijv. deze F3SV-AS193C voor ca. 1100 euro. Standaard met twee jaar garantie. Het 15,4\" scherm heeft hier trouwens een resolutie 1440x900, dus niet bedoeld voor kippige mensen ... ;-)\r\n\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=035558[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;346952]Qua suggestie laptop denk ik eerder aan een Asus dan aan een HP, bijv. deze F3SV-AS193C voor ca. 1100 euro. Standaard met twee jaar garantie. Het 15,4\" scherm heeft hier trouwens een resolutie 1440x900, dus niet bedoeld voor kippige mensen ... ;-)\r\n\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=035558[/url][/QUOTE]\r\n\r\nHP kan dr ook wel mee door hoor laten we het nou niet moeilijker maken dan het is (no offence) maar hij heeft al aangegeven dat hij weer een HP wil. :p
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;346952]Qua suggestie laptop denk ik eerder aan een Asus dan aan een HP, bijv. deze F3SV-AS193C voor ca. 1100 euro. Standaard met twee jaar garantie. Het 15,4\" scherm heeft hier trouwens een resolutie 1440x900, dus niet bedoeld voor kippige mensen ... ;-)\r\n\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=035558[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDat lijkt me ook een enorm mooie laptop. Bedankt voor de link.\r\nIk heb niet zo heel veel verstand van laptops, en zal ook nog in de winkel naar advies vragen. Maar bij deze: is de laptop die op de pagina van de door jou gegeven link staat uitgerust met \"het nieuwste van het nieuwste\" ?. Dus niet dat ik over \'n jaar weer een sterk verouderd ding heb.\r\n\r\nDus is hij snel, goede videokaart, etc?\r\n\r\nMet \'n antwoord zou je me heel gelukkig maken.\r\n\r\nRioolDokter.
Link naar reactie
[QUOTE=jim565656;346982]HP kan dr ook wel mee door hoor laten we het nou niet moeilijker maken dan het is (no offence) maar hij heeft al aangegeven dat hij weer een HP wil. :p[/QUOTE]\r\n\r\nOpzich maakt het merk niet zo heel veel uit hoor, maar omdat ik nu \'n HP heb die me goed bevalt, dacht ik er nu ook weer aan....Maar de hierboven aangegeven Asus bied meer voor minder, laat ik maar zeggen.\r\n\r\nAsus is over het algemeen toch ook een prima merk?
Link naar reactie
[QUOTE=RioolDokter;346983]is de laptop die op de pagina van de door jou gegeven link staat uitgerust met \"het nieuwste van het nieuwste\"?[/QUOTE]Yup. Asus is vergeleken HP veel sneller met het volgen van de laatste ontwikkelingen.\r\n[QUOTE=RioolDokter;346986]Asus is over het algemeen toch ook een prima merk?[/QUOTE]In mijn beleving en van vele anderen is het service-niveau van Asus bij particulier gebruik veel beter dan bij HP. En dat voor een redelijke totaalprijs, ook niet onbelangrijk.\r\n\r\nLees ook: [url]http://www.computerconsument.nl/pages/redartikelendetail.php?redartID=333[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...