Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden was ik met een fotobewerkingsprograme bezig en kreeg ik een melding over een tekort aan geheugen en de bewerking werd afgebroen.\r\nEr zit 1024 in de pc en begreep er niets van, ik werk al jarenmet het programma en noit geen problemen mee gehad.\r\nToevallig kom ik er nu achter dat het daar niets mee te maken had, ik had het programma verwijderd en ging het opnieuw installeren op C en weer ging het mis, toen weer verwijderd en heb ik het op de D schijf geinstaleerd en toen was het goed.\r\nNu wilde ik een ander programma op C installeren en kreeg de melding dat het niet kon, toen deze ook op D gezet en dat ging zonder problemen.\r\nNu ben ik naar de C schijf gaan kijken en deze is 40GB en geeft aan dat er 26GB gebruikt zijn en 12GB nog ongebruikt is.\r\nIk kreeg het vermoeden dat de C schijf waarschijnlijk niet goed meer zou kunnen zijn en heb deze door Windows laten controleren met CHKDSK en deze heeft geen fouten gevonden, toch vertrouw ik het niet.\r\nIs het mogelijk om een volledige back up van de C schijf te maken en deze dan volledig te verwijderen, om dan een nieuwe schijf te plaatsen en de back up daarop te zetten, ik vraag dit omdat mijn XP op de C schijf staat, hoe gaat zoiets in zijn werk ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...