Ga naar inhoud

HTTP-fout-404

Aanbevolen berichten

Hallo .\r\nBezoek regelmatig de side vraag het aan de FAQman.\r\nMaar nu het volgende.\r\nBij een vraag aan de FAQman, en daarbij het gegeven antwoord/oplossing doorlees en daarbij op de vermelding (zie afbeelding) of op het rode kruisje afbeelding 1-jpg klik.\r\nkrijg ik het volgende te zien helaas geen afbeelding/of voorbeeld.,maar de volgende tekst..\r\nkan de webpagina niet vinden --HTTP-fout-404-.\r\nHeb van alles geprobeerd maar helaas er komt geen afbeelding/voorbeeld te voorschijn.\r\nWeet iemand hier een oplossing voor..\r\nMijn dank is meer dan groot..\r\nM.V.G.Antoon
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;346792]antoon\r\n\r\nik heb geen antwoord maar heb wel hetzelfde probleem.\r\ndacht dat het aan mijn instellingen lag, maar oude berichten kan ik wel lezen.\r\nwil geen inbreker zijn in andermans posts, maar wil ook raag weten waar het aan ligt.[/QUOTE]---------------------------------\r\n\r\neen 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina.\r\n------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nHeb dit bericht ontvangen van sjouwer;; nu weten wij weer wat meer en is dit probleem ook weer opgelost.(dus het licht niet aan onze instellingen)\r\nHeb ook een bericht verstuurd naar de FAQman ,want dit is ook zijn probleem.\r\np.s.ik stuur wel een bedankje naar Sjouwer.\r\nGroetjes antoon.
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;346793]een 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina[/QUOTE]\r\n\r\nSjouwer.\r\nBedankt voor het antwoord.\r\nBen alweer wat wijzer geworden (Nimmer te oud om te leren)\r\nNog een fijn weekend en nogmaals bedankt.\r\nGroetjes Antoon
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
ik ben het niet met je eens.. ik zit met pc xp daar lukt het dus niet op en krijg de foutmelding.... en op de vista krijg ik het wel.. dus de pagina bestaat wel degelijk.\r\nik heb het hier over housecall 6.6 de update...[QUOTE=antoon;346845]---------------------------------\r\n\r\neen 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina.\r\n------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nHeb dit bericht ontvangen van sjouwer;; nu weten wij weer wat meer en is dit probleem ook weer opgelost.(dus het licht niet aan onze instellingen)\r\nHeb ook een bericht verstuurd naar de FAQman ,want dit is ook zijn probleem.\r\np.s.ik stuur wel een bedankje naar Sjouwer.\r\nGroetjes antoon.[/QUOTE]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...