Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Hallo .\r\nBezoek regelmatig de side vraag het aan de FAQman.\r\nMaar nu het volgende.\r\nBij een vraag aan de FAQman, en daarbij het gegeven antwoord/oplossing doorlees en daarbij op de vermelding (zie afbeelding) of op het rode kruisje afbeelding 1-jpg klik.\r\nkrijg ik het volgende te zien helaas geen afbeelding/of voorbeeld.,maar de volgende tekst..\r\nkan de webpagina niet vinden --HTTP-fout-404-.\r\nHeb van alles geprobeerd maar helaas er komt geen afbeelding/voorbeeld te voorschijn.\r\nWeet iemand hier een oplossing voor..\r\nMijn dank is meer dan groot..\r\nM.V.G.Antoon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 antoon\r\n\r\nik heb geen antwoord maar heb wel hetzelfde probleem.\r\ndacht dat het aan mijn instellingen lag, maar oude berichten kan ik wel lezen.\r\nwil geen inbreker zijn in andermans posts, maar wil ook raag weten waar het aan ligt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 een 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=marrich77;346792]antoon\r\n\r\nik heb geen antwoord maar heb wel hetzelfde probleem.\r\ndacht dat het aan mijn instellingen lag, maar oude berichten kan ik wel lezen.\r\nwil geen inbreker zijn in andermans posts, maar wil ook raag weten waar het aan ligt.[/QUOTE]---------------------------------\r\n\r\neen 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina.\r\n------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nHeb dit bericht ontvangen van sjouwer;; nu weten wij weer wat meer en is dit probleem ook weer opgelost.(dus het licht niet aan onze instellingen)\r\nHeb ook een bericht verstuurd naar de FAQman ,want dit is ook zijn probleem.\r\np.s.ik stuur wel een bedankje naar Sjouwer.\r\nGroetjes antoon. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Sjouwer.\r\nBedankt voor het antwoord.\r\nBen alweer wat wijzer geworden (Nimmer te oud om te leren)\r\nNog een fijn weekend en nogmaals bedankt.\r\nGroetjes Antoon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=sjouwer;346793]een 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina[/QUOTE]\r\n\r\nSjouwer.\r\nBedankt voor het antwoord.\r\nBen alweer wat wijzer geworden (Nimmer te oud om te leren)\r\nNog een fijn weekend en nogmaals bedankt.\r\nGroetjes Antoon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Heb hetzelfde probleem maar het is nog steeds niet opgelost.....:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Even bij de redactie melden misschien?\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=159[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 [QUOTE=hj1;347364]Heb hetzelfde probleem maar het is nog steeds niet opgelost.....:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nHallo.\r\nVandaag 11-10-07 te 15,oo uur werkt het weer en kan de voorbeelden en jpg van antwoorden van de FAQman weer ophalen.\r\nGroet;Antoon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 bij mij niet.\r\nvandaag op de dag thuis nog steed shet probleem.\r\nzit nu op mijn werk, ook hier het probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 [QUOTE=marrich77;347851]bij mij niet.\r\nvandaag op de dag thuis nog steed shet probleem.\r\nzit nu op mijn werk, ook hier het probleem.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, gister was het probleem verholpen en nu is het weer mis.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2008 ik ben het niet met je eens.. ik zit met pc xp daar lukt het dus niet op en krijg de foutmelding.... en op de vista krijg ik het wel.. dus de pagina bestaat wel degelijk.\r\nik heb het hier over housecall 6.6 de update...[QUOTE=antoon;346845]---------------------------------\r\n\r\neen 404 fout betekend gewoon weg dat de opgevraagde gegevens niet meer bestaat\r\n\r\nis dus van de server gehaald met de bijbehorende html pagina.\r\n------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nHeb dit bericht ontvangen van sjouwer;; nu weten wij weer wat meer en is dit probleem ook weer opgelost.(dus het licht niet aan onze instellingen)\r\nHeb ook een bericht verstuurd naar de FAQman ,want dit is ook zijn probleem.\r\np.s.ik stuur wel een bedankje naar Sjouwer.\r\nGroetjes antoon.[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2009 En, sorry, maar wat is er nu van ? Ben wel nieuwsgierig, daar ik ook regelmatig een http 404 foutmelding krijg. \r\nDoeiii.\r\nMed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2009 Een paar keer op F5 drukken. Als \'ie dan wel komt is of je internetverbinding instabiel of is er in de overdracht iets misgegaan. Als je flink aan\'t downloaden bent moet je deze of onderbreken of wachten totdat je uitgedownload bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2009 Zal het proberen als het weer het geval is, \r\nBedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2009 Heb al jaren het z.g HTTP 404 probleem kan bepaalde websites (bv van de NS) niet doorlinken \r\nde oplossing en/of antwoorden kan ik op deze site niet vinden.Kan iemand mij misschien aangeven \r\nwaar ik deze info exact kan vinden?bvb dank hmzeeleeuw Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen