Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb sinds kort het probleem dat mijn DVD-rom speler hapert bij Dvd\'s. Als ik er een audio cd in doe, dat doet hij het perfect.\r\nBij een dvd hapert het beeld en het geluid (stotteren). Als ik hem in een andere speler doe, dan is er niets aan de hand met de DVD.\r\nIk heb de lens al schoon gemaakt maar dat helpt niet.\r\n\r\nIk werk met windows XP Home en een Asus DVD-E616A dvd-rom speler.\r\n\r\nHeeft iemand een idee waar ik verder kan zoeken?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\nGroetjes,\r\nAnton Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Drivers misschien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 heb ik nagekeken om te updaten maar kan er geen nieuwe versies van vinden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 maakt niet uit, zowel voorbespeelde als zelf gemaakte doet ie niet goed. Heeft het tot voor kort wel altijd goed gedaan.\r\n\r\nFirmware heb ik geprobeerd bij Asus te downloaden. Maar bij het installeren zegt de computer dat de firmware en de drive niet matchen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 firmware is toch voor branders? Ik heb het namelijk over een speler die niet goed werkt. Mijn brander doet het uitstekend. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen