Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb vista opnieuw op een pc gezet (van een vriend) eerst had ie xp ,toen kraakte de pc nog niet. nu wel als ie laad, kan dat kwaat? en kan je dat stoppen? (ratelen) :s\r\nhet is een amd 6000+\r\n4gb ddr \r\n\r\nbedankt alvast \r\n(ps alles zit goed vast) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 zit er een oude Hardeschijf in ? \n\nOf loopt er een fan aan. gewoon even openmaken en luisteren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 [QUOTE=Intel 3000;346673]zit er een oude Hardeschijf in ? \r\n\r\nOf loopt er een fan aan. gewoon even openmaken en luisteren[/QUOTE]\r\nlijkt de in de buurt van de ddr, al de pc haast niks doet hoor je ook niks.\r\nhet is net zoon geluid als een oude pc :o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 dan is het toch eerder de hardeschijf. natuurlijk. het kan zijn dat vista de Hardeschijf gewoon meer gebruikt en die ratelt contoleer je hardeschijf eens (smart) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 [QUOTE=Intel 3000;346750]dan is het toch eerder de hardeschijf. natuurlijk. het kan zijn dat vista de Hardeschijf gewoon meer gebruikt en die ratelt contoleer je hardeschijf eens (smart)[/QUOTE]\r\nSmart (Speedfan) ziet niks geen 1 hdd, ik kijk morgen met tune up Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik heb een controle uitgevoerd, het is niet de HDD, die is heel stil. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 waar komt het geluid dan van daan. een stoffige fan ofzo ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik heb echt geen idee. als ik mijn eigen hhd in de pc stop is er aan aan de hand.\nik vin het heel raar, bij het gamen is er (haast) niks aan de hand, zo nu en dan heel stil geratel. als ie opstart (na vista icoon) hoor je hem even goed, en afsluiten. ratelt het.\nkan het zijn dat het in dos zit of een raar vista geluid? \nps, het klinkt niet eng. maar het is zo rod als je het niet weet. en of het schadelijk is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 als die Computer goed wert perfect toch. maar luister gewoon eens.\n\nSommige electors piepen soms dan kan wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=Intel 3000;347005]als die Computer goed werkt perfect toch. maar luister gewoon eens.\r\n\r\nSommige electors piepen soms dan kan wel[/QUOTE]\r\nhet is aldoor precies als het rode lampje snel knippert. het komt dicht bij de DDR weg, ik ceck morgen, dan ja ik alle ddr even los halen en stuk voor stuk testen.\r\nals dat het niet is dan, tja zit het in dos of visa, en dan lijkt het me niet echt de pc loopt als een trein (tja in 15sec in vista zit, ja echt, en in 30 sec alles geladen) sitbar en zo. eeh off topic :o \r\nmaar ik kijk morgen, en dan hort u/jullie het of het wat heeft opgeleverd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 DDR> geheugen die ratelt nou dat is iets nieuws voor me hoor... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Volgens mij is dat ratelen bij het opstarten de lees/schrijf kop van de HDD die zich snel verplaatst tussen twee punten, alsof \' ie iets niet goed kan vinden, een vriend van mij had hier ook last van, en heeft het toen opgelost met een fixmbr en/of fixboot. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 het moet wel de Hardeschijf zijn. alleen kan toch ook wel een elctro zijn die piept. dit komt wel eens voor. alleen ratelen dat doet alleen de hardeschijf en dit is normaal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik zal het proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 her is nu opgelost, alles zat helemaal over de hdd in de war, en een paar fouten.\nHeel erg bedankt mensen voor de hulp!! toppers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 kabels kan je met van die ribjes vast maken. dat scheelt veel in de temp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen