Ga naar inhoud

Pc kraakt (ratelt)

Aanbevolen berichten

Ik heb echt geen idee. als ik mijn eigen hhd in de pc stop is er aan aan de hand.\nik vin het heel raar, bij het gamen is er (haast) niks aan de hand, zo nu en dan heel stil geratel. als ie opstart (na vista icoon) hoor je hem even goed, en afsluiten. ratelt het.\nkan het zijn dat het in dos zit of een raar vista geluid? \nps, het klinkt niet eng. maar het is zo rod als je het niet weet. en of het schadelijk is.
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;347005]als die Computer goed werkt perfect toch. maar luister gewoon eens.\r\n\r\nSommige electors piepen soms dan kan wel[/QUOTE]\r\nhet is aldoor precies als het rode lampje snel knippert. het komt dicht bij de DDR weg, ik ceck morgen, dan ja ik alle ddr even los halen en stuk voor stuk testen.\r\nals dat het niet is dan, tja zit het in dos of visa, en dan lijkt het me niet echt de pc loopt als een trein (tja in 15sec in vista zit, ja echt, en in 30 sec alles geladen) sitbar en zo. eeh off topic :o \r\nmaar ik kijk morgen, en dan hort u/jullie het of het wat heeft opgeleverd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...