Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Mijn vrouw en ik hebben een apart hotmail (windows live) account. Op de inlog pagina wordt gevraagd: \r\n\r\nKlik op een Windows \"Live ID om u aan te melden\"\r\n\r\nHier staat altijd de laatste live ID die gebruikt is. Klik je hier op, dan moet je het wachtwoord invullen en heb je de moelijkheid om het wachtwoord te laten onthouden. Is dat niet mijn eigen email adres maar die van mijn vrouw dan klik ik op \"aanmelden met een ander account\" maar dan moet ik mijn complete adres en wachtwoord telkens opnieuw intikken!!\r\n\r\nHoe kan ik het nu voor elkaar krijgen om 2 Windows Live ID\'s in beeld te krijgen zodat ik een keuzemogelijkheid heb tussen de 2 verschillende accounts en bij beide accounts wachtwoord en adres laten onthouden?\r\nEr wordt dan wel gevraagd \"Klik op een Windows Live ID om u aan te melden\" maar er is er maar één op op te klikken bij mij.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nErwin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 [QUOTE=dutch-online;346666]gewoon ook per persoon je aanmelden op de computer\r\n\r\ngescheiden accounts werkt vaak gemakkelijker\r\n\r\nen onthouden en automatisch invullen van mail adressen en toegangs code uitschakelen[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIs een manier maar persoonlijk vind ik dat weer veel te omslachtig. Ik wil gewoon de pc opstarten, naar hotmail, mijn live ID kunnen kiezen en zonder wachtwoord of gebruikersnaam in te hoeven tikken m\'n mail lezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Dat gaat dus niet als je niet van gescheiden computeraccounts gebruik wilt gebruikmaken.\r\n\r\nMaar zeg nu zelf, wat is er nog makkelijker dan computer aanzetten, op je naam klikken om vervolgens hotmail te openen zonder liveID of wachtwoord hoeven in te typen?\r\nMet gescheiden accounts is dat mogelijk... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Zelf gebruik ik Pop peeper.(heb ik al eerder iemand blij mee gemaakt).\r\nLees artikel eerst eens om te kijken of het is wat je zoekt.\r\n[URL=\"http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=13035\"]Klik hier[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Misschien dat Windows Live Messenger PLUS iets voor je is, dat kun je instellen, zoals jij het persoonlijk wilt! Je kunt dan zelfs op meerdere accouts ingelogd zijn! Gebruik de zoekmachine om de laatste versie te vinden! Succes....!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 @tedje509:\r\nHet gaat hier om hotmail (=Windows Live Hotmail), niet om MSN (=Windows Live Messenger). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Met Windows Live Messenger Plus geïnstalleerd, krijg ik er hier wel 6 accounts, welke ik zo aan kan klikken! T.w., ik heb 2 hoofdaccounts(vergelijkbaar met jou) en 4 nickname-accounts, wisselend kan ik alle 6 accounts bereiken, zonder opnieuw in te hoeven loggen! Dusss...., probeer het toch maar eens uit!;);););) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Wat zeggen de HJTlezers en malwware experts van de Plus versie? Serieuze vraag hoor. Ik lees op het net nogal wat verhalen over adware in de plus versie... en over constant contact willen maken met buiten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen