Ga naar inhoud

Meerdere hotmail accounts op 1 pc???

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw en ik hebben een apart hotmail (windows live) account. Op de inlog pagina wordt gevraagd: \r\n\r\nKlik op een Windows \"Live ID om u aan te melden\"\r\n\r\nHier staat altijd de laatste live ID die gebruikt is. Klik je hier op, dan moet je het wachtwoord invullen en heb je de moelijkheid om het wachtwoord te laten onthouden. Is dat niet mijn eigen email adres maar die van mijn vrouw dan klik ik op \"aanmelden met een ander account\" maar dan moet ik mijn complete adres en wachtwoord telkens opnieuw intikken!!\r\n\r\nHoe kan ik het nu voor elkaar krijgen om 2 Windows Live ID\'s in beeld te krijgen zodat ik een keuzemogelijkheid heb tussen de 2 verschillende accounts en bij beide accounts wachtwoord en adres laten onthouden?\r\nEr wordt dan wel gevraagd \"Klik op een Windows Live ID om u aan te melden\" maar er is er maar één op op te klikken bij mij.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nErwin
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;346666]gewoon ook per persoon je aanmelden op de computer\r\n\r\ngescheiden accounts werkt vaak gemakkelijker\r\n\r\nen onthouden en automatisch invullen van mail adressen en toegangs code uitschakelen[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIs een manier maar persoonlijk vind ik dat weer veel te omslachtig. Ik wil gewoon de pc opstarten, naar hotmail, mijn live ID kunnen kiezen en zonder wachtwoord of gebruikersnaam in te hoeven tikken m\'n mail lezen.
Link naar reactie
Met Windows Live Messenger Plus geïnstalleerd, krijg ik er hier wel 6 accounts, welke ik zo aan kan klikken! T.w., ik heb 2 hoofdaccounts(vergelijkbaar met jou) en 4 nickname-accounts, wisselend kan ik alle 6 accounts bereiken, zonder opnieuw in te hoeven loggen! Dusss...., probeer het toch maar eens uit!;);););)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...