Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Hallo,\n \nIk heb nog steeds het probleem om een volledige inhoud van een partitie kopiëren naar een andere partitie, niet goed wil.\nBij de ene partitie werkt het wel, bij de andere weer niet, krijg je bijv. de melding: kan bestand niet openen. (bij het voorbereiden)\nMaar dan weet je niet welk bestand het is.\n \nGewoon een Back-Up Image met ghost 2003 maken geeft geen probleem, naar een interne HD of dvd\'s..\n \nMaar ik wil juist de bestanden zoals ze in een partitie zichtbaar zijn, ook op de ext. HD hebben.\nWanneer ik de hele partitie selecteer en kopieren \'naar\' aanklikgat het dus niet goed.\n \nWanneer ik het zelfde doe met FreeCommander, krijg ik dezelfde melding.\nOf de teksten van de mappen zijn weer te lang.\n \nEr zijn natuurlijk progjes die een hele partitie kopiëren, dat werkt op zich wel goed, alleen wil ik het niet zo omdat bestanden die al op de doel partitie staan, worden overschreven.\nDie moeten juist blijven bestaan.\n \nWie weet hier een goed NL programma voor?\n \nIk moet nl. mijn harde schijven opnieuw indelen, vanaf 0, dus alles eraf, maar dat zijn uiteraard belangrijke dingen die ik erop heb staan.\nVoor de veiligheid doe ik het met Ghost naar DVD (veel schijven) want naar externe HD gaat weer niet.\nIk gebruik WindowsXP Pro (NTFS) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Dan neem ik aan dat een programma bestanden op die partitie open en in gebruik heeft. Het gaat niet om C: neem ik aan ?\r\n\r\nOf kan het dat er mappen zijn aangemaakt onder een andere account ?\r\n\r\nKan je proberen om rootmap voor rootmap te kopieëren om erachter te komen welke het probleem zijn ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Het gaat inderdaad niet om C en ik ben de enige op deze computer.\nRootmap voor Rootmap?? zegt mij zo niets. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 De vier mappen hier zijn \"rootmappen\" van D:\n\n[ATTACH]11434[/ATTACH]\n\nIk denk ook wel dat je niet hoeft te proberen om die \"System Volume Information\" map ook te kopieëren, want dan zullen zulke fouten ook wel komen denk ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Met total Commander NL werkt het goed.\nWel even goed opletten en proberen wat de bedoeling is, maar het werkt wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Al eens geprobeerd met één van de vele freeware backup programma\'s ? (Cobian Backup of zo? ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen