Ga naar inhoud

Geluidsoutput vervelende continue toon

Aanbevolen berichten

Goedenavond,\r\n\r\nIk heb een klein probleempje met de output van geluid van mijn computertje... Er komt namelijk geen bruikbaar geluid uit. Het geluid wat er hoort te komen (muziek, games, wat dan ook) komt er niet uit, alleen een zeer irritant geluid.\r\n[URL=\"www.economio.com/kutgeluid.wav\"](> voorbeeld)[/URL]\r\n\r\nDit probleem ervaar ik met mijn onboard geluidskaart, en ik heb net een half uur geleden een andere erbij geplugged, maar... zelfde probleem. Deze geluidskaart is goed geinstalleerd (zei Windows), en voor m\'n onboard heb ik ook al diverse drivers geprobeerd. Aangezien beide dezelfde vervelende toon naar buiten spugen (zij het dat de onboard een harder irritant geluid maakt), krijg ik de indruk dat het niet aan m\'n geluidskaart ligt.\r\n\r\nWeet iemand waar het aan kan liggen? Waar ik moet beginnen met oplossen? Is het op te lossen? me -> computerwinkel ?\r\n\r\n\r\nMvg,\r\n- Tom
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...