Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Goedenavond,\r\n\r\nIk heb een klein probleempje met de output van geluid van mijn computertje... Er komt namelijk geen bruikbaar geluid uit. Het geluid wat er hoort te komen (muziek, games, wat dan ook) komt er niet uit, alleen een zeer irritant geluid.\r\n[URL=\"www.economio.com/kutgeluid.wav\"](> voorbeeld)[/URL]\r\n\r\nDit probleem ervaar ik met mijn onboard geluidskaart, en ik heb net een half uur geleden een andere erbij geplugged, maar... zelfde probleem. Deze geluidskaart is goed geinstalleerd (zei Windows), en voor m\'n onboard heb ik ook al diverse drivers geprobeerd. Aangezien beide dezelfde vervelende toon naar buiten spugen (zij het dat de onboard een harder irritant geluid maakt), krijg ik de indruk dat het niet aan m\'n geluidskaart ligt.\r\n\r\nWeet iemand waar het aan kan liggen? Waar ik moet beginnen met oplossen? Is het op te lossen? me -> computerwinkel ?\r\n\r\n\r\nMvg,\r\n- Tom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Geef eens een dubbelklik op je luidspreker/volume-pictogrammetje om het mengpaneel te openen en eventueel je microfoon op \"gedempt\" te zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Ruis :( alleen ruis...\n\n(toegegeven, fijner dan irritant geluid, maar...) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 [QUOTE=benzor;346446]Ruis :( alleen ruis...\r\n\r\n(toegegeven, fijner dan irritant geluid, maar...)[/QUOTE]Misschien ook \"Line In\" dempen .... ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Wat ik ook demp heeft geen zin ;)\n(nvmixer geeft als ik muziek speel wel aan dat er geluid wordt gespeeld, alleen het lijkt niet over te komen naar m\'n speakers :P (andere speakers werkt trouwens ook niet))\n\n- Tot morgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik snap hem niet helemaal.\n\na) Irritant geluid.\nb) als je de microfoon dempt (mute) heb je ruis ? Maar geen geluid ? Maar dat irritante geluid is weg ?\n\nDat getoonde geluid is een terugkoppelverschijnsel zo snel te oordelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 Irritant geluid is gewoon altijd, en als ik mijn micro demp is het irritante geluid soms... MAar gewoon geluid komt er iig nooit uit :{P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen