Ga naar inhoud

oke, dit past totaal niet bij jullie onderwerp maar toch ;) Wat is dit?????


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik was klaar op m'n pc dus sloot ik hem af door eerst alle tabbladen te sluiten en dan links beneden op de thuisknop te drukken en dan het eerste wat je ziet aan te klikken ( dus niet eerst op het pijltje), daarna ging het scherm meteen zwart ( wat normaal is denk ik). Ik wachtte tot hij geen geluid meer maakte en deed hem dan dicht en trok de stekker uit ( hij heeft geen batterij). Maar toen hij een tijd daarna terug opgestart werd, deed hij eerst een paar rare dingen et cijfers en toen hij eindelijk opstartte opende ik google chrome. Ik kon de pagina's herstellen en zag alles waar ik daarvoor mee bezig was. Normaal doet hij dit niet dus ik snap het niet. Kunnen jullie me verder helpen?
Link naar reactie
Mogelijk waren er nog applicaties actief, het om welke reden dan ook, bijvoorbeeld haast, niet correct afsluiten van Windows kan dergelijke situaties veroorzaken. . Hier vindt je een aantal handelingen waarmee je een pc snel, en toch correct kan afsluiten. https://www.computergeek.nl/howto-windows-snel-afsluiten/
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...