Ga naar inhoud
  • 0

AVG licentie weigering?

Anoniem2

Vraag

Geachte mensen,\r\n\r\nIk heb een vraag ik heb namelijk AVG. Ik niet als het jullie is opgevallen tijden de updates downloaden. wie in bezit van AVG virus scanner of dat programma van AVG.\r\nTijdens het downloaden van updates is mijn licentie niet meer geldig of deze niet in gebruik meer is of ongeldig is...\r\n\r\nEn als ik hem weer opnieuw invult krijgt opeens te zien licentie nummer geblokkeerd... Heb dit ding nog nooit meegemaakt vandaag voor het eerste keer!\r\n\r\nKrijgt ik een venster te zien licentie nummer is geweigerd?\r\n\r\nIemand enige ervaring mee?\r\nHerkent iemand dit probleem ook bij AVG?\r\n\r\nVriendelijke groeten,\r\n\r\nkampers
Link naar reactie

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Trouwens is het mij wel gelukt om die avast te installeren. Maar die AVG heb ik gedaan die gratis versie 29 dagen jawel, en die licentie is ook niet gelukt hij weigert hem en geeft als vervolgens licentie geblokkeerd. Ik baal er eigenlijk wel van!!\r\n\r\nMaar die avast is gelukt wel dat is een hele goeie prorgamma. Heb ik meteen mijn oude Mc afee erop gezet van 2006 geen problemen hij doet het prima....\r\n\r\nBedankt\r\n\r\nkampers
Link naar reactie
  • 0
Er is een geheel gratis AVG set te downloaden.\r\nNiet alleen de Virus scanner maar ook de Spy ware en Root kit free edition.\r\nJe moet alleen zorgen dat je software die je niet meer gebruikt ook op de juiste manier van je computer verwijdert. Er kunnen conflicten ontstaan als dit niet doet, en daarbij vervuil je je computer als je alles maar laat staan.\r\n\r\nDe Link. [url]http://free.grisoft.com/[/url]\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Darkness;346369]Avast is zeker een goede scanner die heel veel er uit haalt waar avg het laat liggen zo als in deze test \r\n[url]http://www.comp4you.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=786[/url]\r\n(even naar onder en daar staan de testen van scanner\'s !)[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb altijd zonder problemen AVG gebruikt, maar nu zie ik dat deze in de tests er bekaaid vanaf komt. Is deze dus toch niet zo goed?\r\n\r\nIk heb nu Norton Internet Security bij mijn nieuwe computer gekregen, maar deze bevalt me toch niet zo heel erg (gebruikt relatief veel resources) en ik denk er ook niet over om de proef-licentie te verlengen.\r\n\r\nIs NOD32 dan de beste keuze (qua veiligheid, effectiviteit en resourcegebruik)? Is deze gratis (freeware) of betaald? Als het een goede is ben ik wel bereid een betaalde versie te nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...