Ga naar inhoud

Netwerkproblemen in Windows Vista

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows Vista Ultimate en maak gebruik van de onboard netwerkcontroller en sinds de installatie heb ik elke keer problemen ermee. Als ik de pc opstart zit hij altijd naar een netwerk te zoeken en vaak komt er dan \"openbaar alleen lokaal\" uit en ook heel vaak \"beperkte verbindingsmogelijkheden\". \r\n\r\nAls ik dan de kabel er een paar keer in en uit doe dan laat hij opeens wel het netwerk \"thuis\" zien (niet openbaar). Ik heb sowieso deze pc niet in een netwerk staan maar kom er niet vanaf. Heb het modem al opnieuw opgestart en de software voor de controller opnieuw geinstalleerd. Via CMD krijg ik het ook niet in orde. Niks helpt en word er helemaal gek van. Hieronder staan wat specificaties voor zover dat nodig is.\r\n\r\n\r\nWindows Vista Ultimate\r\nIntel Core 2 Duo E6750\r\nGigaByte GA-P35C-DS3R\r\nOCZ Reaper HPC 2X 1024MB\r\n2X Samsung SpinPoint 500GB
Link naar reactie
Zelfde probleem hier! Heb 2 pc\'s op Vista en 1 op XP, beide Vista pc\'s hebben wel problemen met de WLAN (die jij noemt) en de XP doet het prima. \n\nVandaag heb ik [URL=\"http://www.tweakvista.com/Article39196.aspx\"]deze hotfix van M$[/URL] gedownload en tot nu toe heb ik geen problemen meer, misschien helpt het voor jou ook?
Link naar reactie
Bedankt voor je tip. Ik heb alleen geen draadloos netwerk maar zal de hotfix downloaden!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Potlood;346238]Zelfde probleem hier! Heb 2 pc\'s op Vista en 1 op XP, beide Vista pc\'s hebben wel problemen met de WLAN (die jij noemt) en de XP doet het prima. \r\n\r\nVandaag heb ik [URL=\"http://www.tweakvista.com/Article39196.aspx\"]deze hotfix van M$[/URL] gedownload en tot nu toe heb ik geen problemen meer, misschien helpt het voor jou ook?[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...