Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 ik heb sinds kort een probleemoje met het internet op mijn pc.\r\nik kan gewoon verbinding maken en het net op.\r\nalleen als ik op bepaalde sites kom geeft hij ONGELDIG ADRES aan en loopt explorer vast.\r\nook gebeurt dit als ik op sites ben en een paar links aan klik loopt hij vast.\r\nik heb een modem van casema en heb geprobeerd d.m.v. de stekker er een tijdje uit te laten de modem te resetten maar dat heeft geen nut gehad.\r\nnou is het geen ramp dat ik sommige sites niet op kan maar wel erg vervelend als eexplorer vast loopt.\r\nligt dit nou ook aan explorer of aan iets anders?\r\nhoop dat iemand mij kan helpen \r\nalvast bedankt sander Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 als ik het goed lees kun je wel op internet komen met die computer,alleen bij bepaalde\r\nsite`s geeft hij die melding?\r\nDe laatste tijd nog iets verandert in explorer?\r\nGeef eens een adres.\r\nWelke explorer gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Volg deze stappen om je Ipadres te vernieuwen:\r\n\r\nStart > Uitvoeren > ( Typ: cmd ) > Dan komt er een zwart schermpje ( msDOS ) > ( Typ: ipconfig /release ) > Wacht je even... ( hangt van de snelheid van je PC ) > ipconfig /renew\r\n\r\n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 ik het het al opgelost.\r\nheb namelijk een systeem herstel gedaan met explorer.\r\ndan ga je terug naar de standaard instelling vanaf de dag dat ik de pc heb gekocht en het werkt nu weer normaal.\r\nmaar toch bedabkt voor de reacties Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen