Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 Hallo mensen.\r\n\r\nIk doe internet bankieren via de Rabobank en sinds ik Windows XP met IE7 en alle patches heb draaien kan ik nog wel inloggen met mijn randomreader maar kan ik de rekeningen niet benaderen.\r\nAls ik op een van de rekeningen klik dan doet IE7 niks alleen een refresh.\r\nNou heb ik FireFox gedownd en daar werkt het wel mee maar,daar ik waarschijnlijk een van de mensen ben die persee met IE7 wil werken vraag ik me af of hier iemand is die dit probleem kent en wat er aan te doen is.\r\nDe instellingen heb ik al na gekeken aan de hand van de FAQ\'s op de website van de bank zelf.\r\nDus SSL3 aan ed.\r\nIk heb het overgens ook geprobeerd zonder router dus dat is het probleem ook niet.\r\nMijn vriendin heeft een Compaq draaien onder WIN98 met IE6 en daar gaat het bankieren wel goed.\r\n\r\nHopend op een antwoord,,\r\n\r\nGrx Roy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2007 Hallo Trojan,\r\n\r\nIk zit met het zelfde probleem, ook ik kan de rekeningen niet openen.\r\nNu heb ik niet al te veel verstand van computers, maar vlgs. mij is het probleem bij mij ontstaan toen ik voor het eerst met mijn laptop ging internetbankieren.\r\nM`n desktop draait op XP en hier op heb ik nooit problemen gehad met int.bank. maar sinds ik een maand geleden voor het eerst met m`nieuwe laptop heb geïnt.bank.(Vista)\r\nkan ik met m`n desktop de rekeningen niet meer inzien maar met de laptop wel.\r\n\r\nHeb je al een oplossing gevonden?\r\n\r\nGroete,\r\n\r\nXimra. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2007 En ik heb dat probleem met de Postbank.\nKan wel internetbankieren bij de Rabo met IE7 maar kan niet eens inloggen bij de postbank (zakelijk).\n \nIk ben flink aan \'t zoeken geweest en uiteindelijk gebruik ik ook maar Firefox voor de Postbank. Ja, \'t voelt wel alsof de PC een keertje gewonnen heeft van mij :wink:\n \nHet zal zeer waarschijnlijk een simpele oplossing zijn en ik zal wel veel te ingewikkeld denken maar wil er niet nog meer tijd aan besteden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2007 Stuur een mailtje naar de bank, en leg daar het probleem uit (vertel [I]precies[/I] wat je doet en[I]precies [/I] waar het verkeerd gaat). Wellicht is het een bekend probleem en hebben ze een kant-en-klaar oplossing voor je klaar liggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2007 Misschien wel te simpel maar popupkiller staat uit ook in ie7.\nSite evt toevoegen aan vertrouwde site`s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2007 Probeer eens om Microsoft Framework 3.0 te verwijderen (1.1 en 2.0 gewoon laten staan).\r\nDit moet het probleem verhelpen.\r\n\r\nGraag hoor ik of het gelukt is.\r\n\r\nGroeten Rob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2007 Bedankt voor de snelle reacties en sorry voor mijn late reactie, ik kwam er steeds niet aan toe.\r\nRob ik Net framework 3.0 verwijdert en ik kan weer bij mijn rekeningen komen.\r\n\r\nHartstikke bedankt voor deze tip.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nXimra. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2008 Kijk aan, bij elkaar is dat al een heel jaar abonnement :-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen