Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 hallo,\r\n\r\nals ik een eenvoudig spel (frets on fire, guitar hero op de pc) ga doen op de computer gaat dit heel traag, dit is ook bij veel andere programma\'s.\r\nterwijl ik toch een redelijk snelle pc heb.\r\nals het spele bezig is dan hapert het beeld, en is de pc eigenlijk ook niet actief.\r\nhet lampje brand niet op de voorkant (die van de hdd).\r\nwat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?\r\nmisschien verkeerde drivers? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 Kan vanalles zijn, maar zonder specs van de pc is er niet veel zinnigs over te zeggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik zou vóór alles temperaturen checken TIJDENS zulk spel; download eens gratis progje Speedfan voor zulk doel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 1.92 ghz\r\namd athlon XP 2600+\r\n256MB intern geheugen\r\nNVIDIA Geforce 4 MX4000\r\n\r\ndit zijn mij specs.\r\n\r\nmaar wat heeft dat dan met de temperatuur te make Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Je processor is niet vreselijk snel, je videokaart is een budget model, en je hebt erg weinig geheugen. Nou is dat wel deels te verhelpen, maar het is de vraag of het systeem dat nog waard is. Ik zou het zelf niet meer doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 [QUOTE=j.osti;346397]............\r\nmaar wat heeft dat dan met de temperatuur te make[/QUOTE]\r\nDat weet je pas als je die temperaturen gemeten hebt (en dat had je makkelijk èn gratis al gedaan kunnen hebben).\r\nJammer dat ik zo gauw niet iets moeilijkers voor je kan bedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen