Ga naar inhoud

Probleem met de pc

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
hallo,\r\n\r\nals ik een eenvoudig spel (frets on fire, guitar hero op de pc) ga doen op de computer gaat dit heel traag, dit is ook bij veel andere programma\'s.\r\nterwijl ik toch een redelijk snelle pc heb.\r\nals het spele bezig is dan hapert het beeld, en is de pc eigenlijk ook niet actief.\r\nhet lampje brand niet op de voorkant (die van de hdd).\r\nwat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?\r\nmisschien verkeerde drivers?
Geplaatst:
Je processor is niet vreselijk snel, je videokaart is een budget model, en je hebt erg weinig geheugen. Nou is dat wel deels te verhelpen, maar het is de vraag of het systeem dat nog waard is. Ik zou het zelf niet meer doen.
Geplaatst:
[QUOTE=j.osti;346397]............\r\nmaar wat heeft dat dan met de temperatuur te make[/QUOTE]\r\nDat weet je pas als je die temperaturen gemeten hebt (en dat had je makkelijk èn gratis al gedaan kunnen hebben).\r\nJammer dat ik zo gauw niet iets moeilijkers voor je kan bedenken.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...