Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 Ik wil op een website beginnen waar men een eigen account kan beginnen.Ook zou ik op die account\'s de mogelijkheid hebben dat mensen er hun eigen filmpjes en foto\'s op kunnen plaatsen(dus van je eigen pc op internet zetten,en niet eerst op youtube ofzo).Weet wellicht iemand hoe ik dit zou kunnen maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 Begin met het leren van html (en css). Deze kennis heb je hard nodig om daarna met een server-side programmeertaal als php aan de slag te kunnen voor de achterliggende verwerking van accounts, filmpjes, foto\'s etc. Hiervoor zul je waarschijnlijk van een database gebruik willen maken, waarvoor MySQL een goede keuze is.\r\n\r\nEen groot aantal webhostingpakketten wordt geleverd met php-ondersteuning en \'n mysql database. Ga even of je huidige webhost die ondersteuning ook biedt, als je er al een hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen