Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Hallo mensen,\r\n\r\nIk ben al een tijdje op zoek naar het spel Corsairs (1999). Dit is een piraten strategie spel overzees. ik had de orginele cdrom hiervan en ben hem kwijt. Op internet valt haast nergens iets te vinden over de demo of over het hele spel. (zelfs niet in torrentland waar alleen een poolse versie te vinden is die niet installeerd).\r\n\r\nWeet iemand hoe ik aan dit spel kan komen?\r\n\r\n\r\ngroetjes,\r\n\r\nLarsweb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Op torrent kan ik hem gewoon vinden... \nIk wil echter eerst aan modje vragen of ze het goed vindt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 [QUOTE=Quzex;346008]Op torrent kan ik hem gewoon vinden... \r\nIk wil echter eerst aan modje vragen of ze het goed vindt.[/QUOTE]\r\nJe kunt toch een PB sturen :confused:\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 op internet heb ik de demo gevonden. \r\n\r\n\r\nin ieder geval bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Heb je mijn PB eigenlijk wel gelezen?\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 Ik heb de compactibiliteits op windows 95 gezet, zowel de resolutie laag als de kleuren, maar toch gooit het spel je eruit bij het laadscherm. \r\n\r\nWeet iemand hoe je dit kunt oplossen?\r\n\r\nZou je dit via dosbox kunnen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 [quote=larsweb;346129]\nWeet iemand hoe je dit kunt oplossen?[/quote]\nik zou eerst eens antwoord geven op de vraag van , Wanderer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 [QUOTE=Wanderer;346014]Je kunt toch een PB sturen :confused:\r\n\r\nGreetz[/QUOTE]\r\nHet gaat er niet om of het privé is of niet, het gaat er om of er regels mee overtreden worden.\r\n\r\nModje wil het niet, helaas. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen