Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoi,\r\nIk ben op zoek naar software (liefste freeware) waarmee ik met mijn webcam een filmpje/foto\'tje kan maken om de 20 minuten. \r\nDit voor een proefje, wat ik aan het uitvoeren ben. \r\nDeze test moet dan voor ongeveer 20 uur lopen.\r\n\r\nHeeft iemand suggesties?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nJop Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Soms is er wel software van de fabrikant te vinden waar zo\'n mogelijkheid in zit.\n \nTimelapse en bijvoorbeeld een soort beveilging die foto\'s neemt of film opneemt wanneer er beweging wordt gedetecteerd.\n \n \nDus als je een redelijk bekend merk webcam hebt zul je waarschijnlijk wel wat vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Zo.n prg heeft bij de cid downloads gestaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Ga ik daar even zoeken...\r\n\r\nAndere suggesties zijn nogsteeds welkom! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 \"Webcam timer\" op google zoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen