Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik wil heel graag een oplossing voor het volgende probleem....\r\nIk heb een oude pentium 3 met daarop [B]windows 98 SE[/B].\r\nBij het opstarten verschijnt iedere keer de standaard geluidsrecorder op het bureaublad.\r\nIk dacht dit wel even op te lossen door via: [B]msconfig[/B] naar het tabblad: opstarten te gaan en de geluidsrecorder uit te vinken...alleen staat daar dus geen geluidsrecorder !\r\nIn de geluidsrecorder zelf kun je niets instellen m.b.t. het vanzelf opstarten...\r\nKortom ik kom er niet uit....\r\nWie weet hier een oplossing voor....Oh ja, het is geen virus of zo want ik heb de PC al drie keer uitgebreid volledig laten scannen na eerst de virusdatabase te hebben geupdate.\r\n\r\nAlvast mijn dank voor de reakties.\r\nMet vriendelijke groeten, Henk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Kijk eens of hij misschien hier erbij staat.\r\nStart->programma\'s->opstarten\r\nZoja, haal hem daar dan weg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoi allemaal, het probleem is opgelost...ik ben er stom toevallig achtergekomen.\r\nDe vorige eigenaar van de computer had het automatisch opstarten van de geluidsrecorder als opdracht/ taak in de taakplanner ingevoerd: bij windows start ook geluidsrecorder opstarten.\r\nIk heb het verwijderd en ben er nu eindelijk vanaf...heeft me toch enkele uren gekost.\r\n\r\nBlack tiger...toch bedankt voor je snelle reaktie.\r\n\r\ngroeten, Henk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen