Ga naar inhoud

Ook ik heb een langzame....

Aanbevolen berichten

laptop. Een Acer 9301AWSMi. Gekocht in februari dit jaar, mèt Vista.\r\nIk heb de berichtjes hieronder gelezen.\r\nMijn vraag is de volgende;\r\n\r\nOp deze laptop staan ook allemaal \"\" Acer-dingen\", zoals Empowering Technology,Acer Arcade deLuxe,Cyberlink PowerProducer,AcergridVista enz.\r\nKan ik deze ook van mijn laptop verwijderen, of vraag ik nu iets heel doms?\r\nIk dacht dat mijn laptop daardoor misschien sneller werd.\r\n\r\nOverigens draait er geen Norton mee, maar AVG.\r\n\r\nEn....mijn man heeft ook een laptop, mèt Vista en gebruikt hetzelfde netwerk als ik, maar zijn laptop is veel sneller.\r\nHebben jullie een idee waar dat aan kan liggen?\r\n\r\nMvg Jeanet
Link naar reactie
AVG heeft in de nieuwste uitvoering elke dag een automatische totaalscan-op-de-achtergrond, die een uurtje ofzo duurt en gedurende die tijd de compu dan echt wel merkbaar langzamer maakt.\r\n\r\nJe ziet dan in de taakbalk 2 AVG-pictogrammetjes ipv 1 en één daarvan, met een licht extra driehoekje in het midden is van de scan-run. \r\nRECHTER muistoets er op, kies uitschakelen, 2x ja/o.k en dan wordt er vandaag verder niet gescand.
Link naar reactie
[QUOTE=cuizenier;346456]@jeanet\r\n\r\nZelf kan ik je geen antwoord geven op je 2e vraag in #10,omdat ik geen onboard video heb,maar,\r\nwacht even dadelijk fietst hier iemand langs met meer kennis.\r\nWou het wel nog even onder de aandacht brengen,zodat ik er ook van kan leren.[/QUOTE]\r\n\r\nIk wacht wel even....:s\r\nik vind het moeilijk hoor.......heb eigenlijk nog niet direct een duidelijk antwoord.:oops:\r\n\r\ndus kom maar op met advies:confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...