Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 HELP !!!!!\r\nIk wordt er helemaal gek van. Ik wil een film met ondertiteling afspelen maar de ondertiteling komt maar niet in beeld. Wanneer ik e.e.a. met subsync bekijkt wordt alles in een tekstschermpje wel weergegeven. Alle instructies die ik kan vinden zijn toegepast maar het wil maar niet lukken. \r\n\r\nWie kan mij helpen?:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoi allemaal. \r\nNog even een extra opmerking m.b.t. mijn uitdaging om films ondertiteld te krijgen.\r\nOp de site Computer idee staan ook een aantal workshops en één daarvan gaat over ondertiteling toevoegen met VLC Media. Hier staat volgens mij keurig omschreven hoe je dit allemaal moet doen. Ik heb alle instructies nauwkeurig gevolgd en toegepast en zelfs dan wat denk je ............. nog steeds geen ondertiteling vandaar dus mijn hulpkreet. \r\nOp mijn PC heb ik natuurlijk ook Windows media player maar hier weet ik niet hoe ik een ondertiteling moet teovoegen. Iemand anders misschien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Is het een dvd film of een avi met een los srt-ondertitelbestand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Het is een avi bestand met een los srt bestand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2007 Heb je de juiste codecs geinstalleerd? Als de juiste codecs geinstalleerd zijn en de ondertitel dezelfde naam heeft als de avi (dus voorbeeld.srt en voorbeeld.avi), dan zal er altijd een ondertiteling moeten staan. Ik heb zelf \"X Codec Pack\" en ffdshow geinstalleerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 [QUOTE=hgarde;346108]Heb je de juiste codecs geinstalleerd? Als de juiste codecs geinstalleerd zijn en de ondertitel dezelfde naam heeft als de avi (dus voorbeeld.srt en voorbeeld.avi), dan zal er altijd een ondertiteling moeten staan. Ik heb zelf \"X Codec Pack\" en ffdshow geinstalleerd.[/QUOTE]\r\n\r\nHelaas ben ik niet zo\'n techneut en ik heb geen idee wat codecs zijn of hoe ik dat zou moeten installeren. Kun je me verder helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Omdat ik zelf geen ervaring heb met vlc moet ik je media player classic aanraden.\r\n\r\n1. Downoad X Codec Pack hier: [URL=\"http://download.minoc.com/zdnet/dlweek0612/xcodecpackv2.zip\"]http://download.minoc.com/zdnet/dlweek0612/xcodecpackv2.zip[/URL]\r\n2. Pak het uit met winzip of winrar\r\n3. Start \"X Codec Pack v2.0.3 build 361.exe\"\r\n4. Installeer het met de standaard opties.\r\n5. Zorg er voor dat je avi bestand en het srt bestand dezelfde naam hebben.\r\n6. Dubbelklik op het avi bestand.\r\n7. Nu zal de film met MediaPlayer Classic geopend worden en de ondertiteling staat er onder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 [QUOTE=hgarde;346285]Omdat ik zelf geen ervaring heb met vlc moet ik je media player classic aanraden.\r\n\r\n1. Downoad X Codec Pack hier: [URL=\"http://download.minoc.com/zdnet/dlweek0612/xcodecpackv2.zip\"]http://download.minoc.com/zdnet/dlweek0612/xcodecpackv2.zip[/URL]\r\n2. Pak het uit met winzip of winrar\r\n3. Start \"X Codec Pack v2.0.3 build 361.exe\"\r\n4. Installeer het met de standaard opties.\r\n5. Zorg er voor dat je avi bestand en het srt bestand dezelfde naam hebben.\r\n6. Dubbelklik op het avi bestand.\r\n7. Nu zal de film met MediaPlayer Classic geopend worden en de ondertiteling staat er onder.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ga het direct proberen, alvast reuze bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2007 Hgarde ik heb alles precies gedaan zoals je hebt omschreven en wat denk je ............\r\nHET WERKT !!!!!!!\r\nJe bent echt de redder ik nood. Reuze bedankt. Ik gebruik voortaan alleen nog maar Media Player Classic. :p;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 en anders kan je altijd nog media player classic downloaden is fratis en werkt super gewoon de film openen en dan subtitles toevoegen en klaar wert super Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2007 Het is anders wel erg makkelijk bij VLC. Bij open bestand kies je het ondertitelings bestand. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen