Ga naar inhoud

Help ik zoek download progamma

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zoek een progamma, zo als grabit, om muziek te dowloaden.\r\nDit progamma heeft een functie om via email de binnen gekregen NZB bestanden, \r\nte importeren in het download progamma dus bv grabbit.\r\n\r\nDit progamma bestaat, ben echter ff kwijt hoe dat heet en waar ik het kan vinden.\r\n\r\nZou iemand mij opweg kunnen helpen.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nLucas
Link naar reactie
snap ik maar het gaat juist om die functie, dat je dus via email je progamma op afstand kunt laden met nzb files.\r\nstel ik zit bij een vriend en hij heeft een goed bestand, dat stuurt hij dan door naar mijn email adres en via email word dus mijn download progamma automatisch \"gevuld\". \r\ndat progamma word dus als het ware via email \"bestuurd\".\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\nLucas
Link naar reactie
Ik kan zo\'n programma ook niet vinden op het net. Heb daar zeker een half uur op gegoogled. Overigens... kan ik me zoiets wel voorstellen, want je kan op afstand meer doen met je PC. \nDe updates van Microsoft kun je ook automatisch binnenhalen, dus waarom zo\'n nzb niet. Ik ga er dan vanuit dat er in zo\'n programma ook een optie zit om dat uit te vinken.
Link naar reactie
Ik heb er reeds 1 gevonden maar ergens werkt ie niet.\r\nbij het binnen halen van de mail gaat het fout.\r\n\r\nRientje, ik zoek al en aantal dagen en inderdaad weinig hits.\r\n\r\nkijk eens hier [url]http://una.ramonvanbruggen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=1[/url]\r\n\r\nIk krijg hem niet werkend.\r\n\r\nLucas.
Link naar reactie
Ik heb het programma geïnstalleerd, maar het is niks voor mij.\nAls je een nzb via een email wilt downloaden, moet de PC aan staan en ook het programma lopen. Vind ik persoonlijk niks. Als iemand me een nzb stuurt, start ik hem zelf wel. Niettemin het is een methode die ik nog niet kende.\nMaar... ik weet nu wel wat voor programma je zoekt, dus ik zal nog eens kijken op het net of ik nog wat tegenkom.\n\n[ATTACH]11471[/ATTACH]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Reintje, wederom bedankt.\r\n\r\nAutounpack was het progamnma dat ik bedoelde.\r\nIk heb het ooit eerder op mijn compter gehad.\r\n\r\nEen kennis van mij vroeg hier om, hij wil op afstand zijn eigen computer vullen met nzb bestanden,\r\nZo dat het downloaden door gaat.\r\n\r\nAchter afgezien is het misschien dan handiger om gewoon een verbinding van extern buroblad ( zijn computer ) te maken. Dit lijkt me net zo makelijk werken, die computer staat altijd aan.\r\n\r\n\r\nMerci,\r\n\r\nLucas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...