Ga naar inhoud

Internetplus Experia ..nu nog draadloos

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste meedenkers.\r\n\r\nGetracht een kennis op weg te helpen met de installatie van Internetplus en de experiabox...maar deze expert is er nog niet helemaal in geslaagd.Kunnen jullie helpen ?\r\n\r\nDe status\r\nBox geinstalleerd en inmiddels telefoon/internet op de bekabelde PC,fluitje van een cent.\r\nEchter de 3 andere PC in huis dienen draadloos te worden gekoppeld zoals voorheen ook het geval was.\r\nHeb begrepen dat de beveiliging verplicht is gesteld door kpn zodat ik na inloggen bij KPN/Planet heb getracht de beveiligingsmethodiek in te stellen op WEB ipv WPA zoadat ik de \"oude\" belkin adapters nog kan gebruiken.\r\nBij aanmelden op de draadloze computers wordt het netwerk gevonden en kan ik de code (26 tekens) invoeren,het aanmelden duurt echter 1 tot 2 minuten en dan wordt uiteindelijk beperkte/geen toegang weergeven?\r\nWeet niet meer hoe ik verder moet?\r\n\r\nAndere vraag : de experiabox moet te bereiken zijn via intoetsen van 192.168.2.1.Dit is mij vorige week 1 keer gelukt.Bij herhaalde pogingen krijg ik nu een google overview te zien met het bewuste nummer?\r\nOok dat snap ik niet..\r\n\r\nReacties van harte welkom zodat ik deze mensen ook weer kan helpen
Link naar reactie
bedankt voor de links,heb de info doorgenomen,\r\nhelaas nog geen antwoord op mijn tweede vraag gevonden /gekregen: bij het inkloppen van het IP adres kom ik dus niet in de router maar krijg ik gewoon een zoeklijst met daarop een opsomming van artikelen met dit ip nummer..erg vreemd daar ik altijd gewoon in de routers heb kunnen komen via de weg....tja wie het weet mag het zeggen
Link naar reactie
dat problem had ik eerst ook ja maar daarvoor moet je eerst een verbinding maken op dat webadres en een wachtwoord aanmaken voor je draadloos anders lift iedereen mee \ndaarom dus en 192.168.2.1 is bij mij ook 192.168.2.1 en op pde kpn site staat ook ga naar 192.168.2.1 (invullen in adres balk en daar de instellingen van draadloos instellen ga anders zelf eens even kijken op [url]www.kpn.nl[/ur]\n\ndus 192.168.2.1 IS de kpn experia box
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...