Ga naar inhoud

beantwoorden mail

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij het beantwoorden van mail, komt de \'oude\', dus de naar mij verzonden mail, niet onderaan te hangen maar bovenaan. Vervelend. Mijn oude computer (XP, heb nu Vista)zette de cursor bovenaan. Ik weet wel: effe naar boven klikken en bovenaan tikken, is nauwelijks enige moeite. Maar toch. Hoe krijg ik het nu zo ingesteld dat de curor meteen bovenaan staat en de oude mail eronder? Heb al gekeken in mailprogramma bij Extra\'s, maar ik kan niets vinden.
Link naar reactie
Ik weet niet welk emailprogramma je gebruikt, maar in Outlook Express kun je in de kolom \"Ontvangen\" rechtsklikken en kiezen voor \"Oplopend\" of \"Aflopend\"\n\nDoor het klikken In de balk kun je alle kolommen overigens heel eenvoudig sorteren... op naam, op onderwerp... en dus ook op datum. Handig.\n\n[ATTACH]11410[/ATTACH]\n\nOw... ik snap nu dat je geheel iets anders bedoelt.\n\nJe bedoelt... een mailtje geopend beantwoorden en dan de ontvangen mail meesturen...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...