Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2007 Delen Geplaatst: 30 september 2007 Bij het beantwoorden van mail, komt de \'oude\', dus de naar mij verzonden mail, niet onderaan te hangen maar bovenaan. Vervelend. Mijn oude computer (XP, heb nu Vista)zette de cursor bovenaan. Ik weet wel: effe naar boven klikken en bovenaan tikken, is nauwelijks enige moeite. Maar toch. Hoe krijg ik het nu zo ingesteld dat de curor meteen bovenaan staat en de oude mail eronder? Heb al gekeken in mailprogramma bij Extra\'s, maar ik kan niets vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Ik weet niet welk emailprogramma je gebruikt, maar in Outlook Express kun je in de kolom \"Ontvangen\" rechtsklikken en kiezen voor \"Oplopend\" of \"Aflopend\"\n\nDoor het klikken In de balk kun je alle kolommen overigens heel eenvoudig sorteren... op naam, op onderwerp... en dus ook op datum. Handig.\n\n[ATTACH]11410[/ATTACH]\n\nOw... ik snap nu dat je geheel iets anders bedoelt.\n\nJe bedoelt... een mailtje geopend beantwoorden en dan de ontvangen mail meesturen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Klik 1x bovenaan op de naam van de datum-kolom; dat moet dan voortaan zo blijven staan toch, tenzij je later nog eens een keer klikt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Als het goed is staat dit toch bij \"Extra\" daarna accountinstellingen, opstellen en adressering.\r\nHier moet je nog eens goed kijken.\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2007 Helaas. Nee dus. Bij Extra staat accountinstellingen. Wel accounts, maar daar kan ik dat nergens instellen. En onder Opties kan ik wel opstellen aanklikken, maar nergens adressering of iest wat er op lijkt. Ligt het aan de versie? Ik heb 6.0.6000.16386 (met Vista dus). Weet iemand het?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen