Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Hallo ,\r\nKan iemand mij helpen ?\r\nIk weet in godsnaam niet hoe ik bij joomla mijn banner bij home erboven kan veranderen.\r\ndie foto is namelijk al wat uit de tijd kijk maar eens [url]www.jeroenbaas.nl[/url] \r\nAls iemand weet hoe ik die afbeelding bovenin bij home kan veranden via joomla .\r\nDan zou dat leukzijn .\r\n\r\nAlvast bedankt !\r\nGroetjes Jeroen Baas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 euh door de afbeelding van deze link [URL=\"http://www.jeroenbaas.nl/joomla/templates/sub_minimalist1/images/header.jpg\"]klik[/URL] te veranderen ? :s\r\n\r\nbtw, zet filmpjes liever op Youtube dan google video, op mijn 22\" scherm worden filmpjes op Gvideo zo ver uitgerekt dat het aleen nog blokjes zijn op youtube heb je daar geen last van.\r\nen als je ze embedded is het nog mooier/leuker\r\nkan ook in je joomla menu maar weet niet prescies waar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Jaa maar waar kan ik die vinden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Open je site via FTP en blader naar de map waarin de headerafbeelding is opgeslagen (/joomla/templates/sub_minimalist1/images/header.jpg) en download deze naar je computer. Vervolgens kun je dit bestand aanpassen (of vervangen door een andere afbeelding met exact dezelfde breedte, hoogte en bestandsnaam). Vervolgens opnieuw inloggen via ftp en de aangepaste afbeelding terugzetten op dezelfde plek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Maar kan ftp het ook via joomla openen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Heb je \'t kunnen vinden via het beheerpaneel van Joomla? Zo ja, dan ja, anders: nee*.\r\n\r\n*) Ik vermoed \'nee\', maar dat weet ik niet zeker. Kortom, installeer een ftp-programma (bijvoorbeeld: WS_FTP LE of FileZilla) en voer de gegevens in die je van je webhost hebt gekregen. Vervolgens verder lezen in mijn vorige bericht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen