Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Ik heb een nieuwe pc gekocht Pentium dualcore met windows xp pro \r\nEchter op m\'n TFT scherm krijg ik geen achtergrond kleuren van bijv website\'s etc. Ik heb tientallen malen de instellingen nagelopen maar weet niet meer waar ik het moet zoeken . Wie weet raad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Dat kan een weergaveinstelling van IE7 zijn. Het is namelijk mogelijk om bepaalde weergave dingetjes die websites je willen opdringen, gewoon te negeren. Zo kun je bijvoorbeeld linkjes in een bepaalde kleur laten weergeven, maar de site kan daar zélf ook een kleurtje aan geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2007 Heb je bij foto\'s wel gewoon goedde kleur\n\nen heb je hem op DVI @max Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Dat is juist het gekke de foto\'s hebben wel goede kleuren . maar access en internet bestanden niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen