Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb sinds woensdag een draadloze printer en deze heb ik aangesloten op mijn draadloze netwerk. Mijn laptop kan dus nu zonder draad printen. \r\nEchter, op mijn router zit behalve een draadloze printer en een draadloze laptop ook een pc met draad. Hoe sluit ik deze aan op de printer?\r\nIk heb de printer toegevoegd met usb kabel en vervolgens de poort veranderd in een ip adres. Als ik nu een printopdracht geef dan gaat de printer wel geluid maken, maar er komt niets uit.\r\nPlease help me, want het kost me allemaal heel veel tijd en tot nu toe zonder resultaat. \r\n\r\nJaap Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Is ie wel als netwerkprinter geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Ja ik heb hem draadloos toegevoegd aan de laptop (niet adhoc maar gewoon zoals het moet volgens het boekje)\nOok als ik kijk bij de router staan er 3 apparaten, 2 wireless(laptop en printer) en 1 ethernet (pc).\n\nMoet ik nou een draadloze kaart kopen voor mijn vaste pc of hoort ie dit gewoon te doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Als het allemaal op hetzelfde netwerk zit, zou het gewoon moeten werken. Draadloos of bedraad maakt niet uit. Kan de vaste pc overigens wel met de laptop communiceren? Dus bestanden overzetten en zo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen