Ga naar inhoud

spamvrij formulier

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,\nop mijn site heb ik een contactformulier staan.\nNu word ik dood gegooit met spamberichten via het contact formulier.\nDus ben ik op zoek naar een formulier waar je onderaan het formulier vier letters moet invullen.\nZoals je je aan wilt melden op een forum.\nIk ben er een keer een tegen gekomen maar ik weet niet meer waar.\nMisschien weet iemand van jullie het wel.\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Captcha\'s zijn ook niet alles. Voor scripts die veel gebruikt worden, worden programma\'s geschreven welke deze kunnen ontcijferen.\r\n\r\nDe beste oplossing is het zelf schrijven van je php-formulier. Aangezien het geen standaard-formulier is, loont \'t zich niet om voor een script dat maar op een site wordt gebruikt een auto-spam-mailer te schrijven.\r\n\r\nOok leuk: de namen van de form-fields door php random laten bepalen. Spamprogramma\'s weten dan echt niet waar ze iets moeten invullen.
Link naar reactie
[quote=cyber2001;345265]ach... wat voor formulier zoek je precies. Wat moet er in staan ?\nIk heb er zelf ook 1 in gebruik die ik misschien wat kan aanpassen. Moet je wel even zeker weten of mailen via jouw host is toegestaan.[/quote]\nHmm wat ik weet is dat je bij je account van outlook je eigen smtp server moet instellen.\nDus ik denk dat ik niet via de host mag/kan mailen.\nMaar ze draaien wel php 4
Link naar reactie
[quote=FooBar;345294]Dan moet je heel even aan het einde van [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41121\"]dit topic[/URL] lezen. Daar heb ik een stukje php-code neergezet waarmee je kunt uitvinden of je de php mail() functie mag gebruiken.[/quote]\nGa ik proberen Foo thanks.\nEn dan ga ik zelf eerst maar eens pielen met dat formulier kijken wat er dan uit omt lukt het niet dan houd ik me graag aanbevolen voor de optie van cyber.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...