Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2007 Delen Geplaatst: 27 september 2007 Hoi Allemaal,\nop mijn site heb ik een contactformulier staan.\nNu word ik dood gegooit met spamberichten via het contact formulier.\nDus ben ik op zoek naar een formulier waar je onderaan het formulier vier letters moet invullen.\nZoals je je aan wilt melden op een forum.\nIk ben er een keer een tegen gekomen maar ik weet niet meer waar.\nMisschien weet iemand van jullie het wel.\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 PHP of ..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 Heb al wat gevonden en het is nog gratis ook kijk maar.\n[url]http://www.emailmeform.com/[/url]\nHet werkt met een catcha Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 Goeie site! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 Captcha\'s zijn ook niet alles. Voor scripts die veel gebruikt worden, worden programma\'s geschreven welke deze kunnen ontcijferen.\r\n\r\nDe beste oplossing is het zelf schrijven van je php-formulier. Aangezien het geen standaard-formulier is, loont \'t zich niet om voor een script dat maar op een site wordt gebruikt een auto-spam-mailer te schrijven.\r\n\r\nOok leuk: de namen van de form-fields door php random laten bepalen. Spamprogramma\'s weten dan echt niet waar ze iets moeten invullen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Zo goed ben ik nou ook weer niet met php. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 ach... wat voor formulier zoek je precies. Wat moet er in staan ?\r\nIk heb er zelf ook 1 in gebruik die ik misschien wat kan aanpassen. Moet je wel even zeker weten of mailen via jouw host is toegestaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 [quote=cyber2001;345265]ach... wat voor formulier zoek je precies. Wat moet er in staan ?\nIk heb er zelf ook 1 in gebruik die ik misschien wat kan aanpassen. Moet je wel even zeker weten of mailen via jouw host is toegestaan.[/quote]\nHmm wat ik weet is dat je bij je account van outlook je eigen smtp server moet instellen.\nDus ik denk dat ik niet via de host mag/kan mailen.\nMaar ze draaien wel php 4 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Dan moet je heel even aan het einde van [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41121]dit topic[/url] lezen. Daar heb ik een stukje php-code neergezet waarmee je kunt uitvinden of je de php mail() functie mag gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 [quote=FooBar;345294]Dan moet je heel even aan het einde van [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41121\"]dit topic[/URL] lezen. Daar heb ik een stukje php-code neergezet waarmee je kunt uitvinden of je de php mail() functie mag gebruiken.[/quote]\nGa ik proberen Foo thanks.\nEn dan ga ik zelf eerst maar eens pielen met dat formulier kijken wat er dan uit omt lukt het niet dan houd ik me graag aanbevolen voor de optie van cyber. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 PHP 4, mmm ik weet niet of het dan gaat werken voor 100% maar proberen kan altijd.\r\nIk hoor het wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2007 Als het de laatste versie van php4 is, maakt het niet zo veel uit. De basisfuncties die je nodig hebt, zitten ook in php4 ingebakken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Zover ik weet werkt die van mij met php5 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen