Ga naar inhoud

cluster-server met ubuntu linux

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nAls eerste, wat wil je er mee bereiken?\n\nTen tweede, naast een server heb je uiteraard ook nog de overige nodes nodig, tenzij je erg rijk bent lijkt me dat je hier verouderde hardware voor gebruikt, en wat is dan het probleem van een 2.4 kernel precies?\n\nEn ten derde lijkt ubuntu me een vreemde keuze voor zoiets, maar dat is misschien wat meer subjectief.\n\nGroeten
Link naar reactie
Nou, ik heb zelf even snel gezocht en kwam op dit artikel uit over het opzetten van een beowulf cluster, nou weet ik nog niet precies of dit is wat je wilt, maargoed:\n\n[url]http://www.clustermonkey.net//content/view/211/1/[/url]\n\nZij kiezen hier ook voor ubuntu en gebruiken een recente .6 kernel.\n\nOp pagina 2 staat:\nWe also looked at several cluster management packages: ROCKS, Oscar, and Warewulf.\n\nZelf kiezen ze toch nog voor iets anders i.v.m. de groote van hun project, maargoed, dat moet je zelf maar doorlezen dan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...