Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2007 Delen Geplaatst: 26 september 2007 [FONT=\"Comic Sans MS\"][COLOR=\"Magenta\"]hallo, ik heb geloof ik een klein probleempje...\r\nsinds een dag of twee drie als ik dan op marktplaats zit en een advertentie wil plaatsen, plaatst hij de advertentie wel maar de foto\'s niet :( dit terwijl het dezefde foto\'s zijn die ik altijd gebruikte en het altijd gewoon wel deden, onderin mn balk staat dan een gele driehoek en daar staat dan gereed maar met fout op de pagina, als ik daar dan op klik staat er : \'event is niet gedefineerd\' ik zou echt niet weten wat ik nou fout doe haha hoop dat iemand me kan helpen... ps ik ben niet zo een computer nerdje haha dus die ingewikkelde woorden begrijp ik allemaal niet ;) alvast bedankt groetjes kimberly[/COLOR][/FONT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2007 [COLOR=\"DarkOrchid\"][B]ohja er staat ook wel eens bij dat gele driehoekje: tekenreeksconstante is niet afgeslote. hoop dat iemand mij kan helpen [/B][/COLOR] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen