Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Delen Geplaatst: 25 september 2007 Ik heb op mijn laptop vista met windows mail.\r\nAls ik op een link naar een Email adres klik, bv om een bericht in mijn gastenboek te beantwoorden, krijg ik eerst de melding dat de standaard mail client niet correct is geinstalleerd en vervolgens worden wel 40 vensters geopend met IE7 met in adresbalk mail to en het email adres en de mededeling Navigatie naar de web pagina is geannuleerd.\r\nDit is erg vervelend. Ik heb een tijdje terug met Outlook gewerkt ik denk dat daar het probleem ligt wie weet raad?\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\ndries Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Ik heb de bij standaard programmas windows mail opnieuw als standaard Email aanggewezen.\r\nIk krijg nu geen foutmelding en ook verschijnen niet al die vensters maar MAILTO werkt nog steeds niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 na windows mail opnieuw als standaard programma voor Email te hebben aangewezen krijg ik geen foutmelding meer en ook al die vensters verschijnen niet meer maar MAILTO werkt nog steeds niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen